Extra's uit DVD halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JP_Zandt

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2001
Berichten
267
Het komt vaak voor dat een DVD te groot is om volledig te kunnen branden op een DVDr. Nu is het mogelijk om met het programma Shrink de hoeveelheid te verkleinen door alles te "shrinken" maar dit gaat ten kosten van de kwaliteit.

Nu wil ik graag de extra's op een DVD verwijderen (zonder het menu te verwijderen!!) zodat het "shrinken" wordt vermiderd en de kwaliteit van de film hoger blijft.

Ik heb gelezen dat dit mogelijk is met het programma Ifoedit maar ben er nog steeds niet achter hoe dit progje werkt. Zodra ik de extra's verwijderd hebt ziet de dvd-speler het niet meer als een volledige dvd en geeft foutmeldingen.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen en op een goede manier de extra's van een DVD kan halen zonder dat dit ten koste van het menu gaat? :confused:
 
gebruik dvdclone (dvd versie van cdclone), bij deze kun je alles selecteren wat je erbij wilt hebben, of niet natuurlijk.

Oja google ook ff op Anydvd, dit progje heb je nodig om de beveiliging van een dvd te omzeilen, mocht je de video_ts map nog niet op je harde schijf hebben staan.

Ik neem aan dat je een backup dvd wilt maken.

edit
Ik zie net dat je het menu wil houden, volgens mij lukt dit niet met clonedvd.
/edit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan