midi zonder geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

website

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2002
Berichten
103
wie o wie kan mij helpen aan een midi bestand zonder geluid?

hiermee wil ik proberen de irritante achtergrondmuziek in een programmaatje uit te zetten.

alvast bedankt
 
Daar heb je geen midi zonder geluid voor nodig;). Je kunt gewoon bij volumeregeling even wat schuiven.
 
en dat kan dus niet, want dan mis ik weer andere geluiden!

helaas


ik heb echt een stil midi bestand nodig!
 
Wat wil je dan precies met een lege midi bereiken dan, hoe wil je dat doen (als je een lege midi zou hebben)?
 
Ik denk dat hij het midi bestand wat er nu staat wil overschrijven met een lege midi zodat het programma de midi niet mist en waarschijnlijk een foutmelding geeft ;)

Kan je niet gewoon met een midi maak programma (www.google.com en dan midi maker o.i.d) een lege midi opslaan? Lijkt me sterk dat je in een programma niet gewoon de muziek kunt uitschakelen btw....
 
inderdaad wil ik met dat lege bestand de lawaai bestanden overschrijven.
dit is mij aangeraden door de maker van het programma. die ik hierover gemaild heb.
hij dacht dat dat wel zou werken, maar kon me niet aan een leeg midi bestand helpen.
vandaar deze oproep.
ik kan natuurlijk zelf wat rommelen met een nieuw programma, (maar dat kost weer veel tijd om een programma te doorgronden en uit te vinden waar ik alles kan instellen) en dus hoopte op iemand die dat snel voor me zou kunnen doen.

vandaar!
 
Wat je misschien eens kunt proberen :

Notepad (kladblok) opstarten en dan bestand > opslaan als en dan opslaan als bestandsnaam.midi .. misschien dat het programma erin trapt ;) T'is dan gewoon een leeg bestand met een midi extentie.. zomaar een idee :)
 
HELAAS

een mid bestand in wordpad, plakken over de originele mid bestanden werkt NIET
 
opgelost

ik heb midi maker geinstalleerd, een bestand geopend en direct opgeslagen. een mid bestand van 1 kb. dit gekopieerd over de originele mid bestanden. en ...

****A, 't werkt.

Bedankt voor alle tips en hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan