film (dvd) naar xvid

Status
Niet open voor verdere reacties.

jonkerg

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2003
Berichten
143
Hoi, weet iemand hoe ik gedownloade tv-series en geripte films kan omzetten naar xvid?
 
Geplaatst door jonkerg
Hoi, weet iemand hoe ik gedownloade tv-series en geripte films kan omzetten naar xvid?

Xvid is een codec, geen bestandsformaat of extensie. Dus: wat bedoel je precies? Wil je bestanden die met een andere codec zijn gecomprimeerd nu met de Xvid-codec comprimeren?
 
Maar ik was nog niet klaar met mij site.
 
Geplaatst door humpe
Maar ik was nog niet klaar met mij site.

Sorry, ik begrijp niet wat je hiermee bedoelt. Is dit een reactie op mijn bericht?
 
Wat ik bedoel is dat ik soms een tv-show download en dan staat er achter de title xvid, dat is meestal een video bestand vaan zeer goede kwaliteit en is een relatief klein bestand meesta onder 200 mb terwijl ander versies over de 300 a 400 mb zijn, dus mijn vraag is hoe krijg ik dat ook voor mekaar
 
Dat zijn dan *.avi-bestanden, veronderstel ik (die in dat geval gecomprimeerd zijn met de Xvid-codec).
 
Geplaatst door jonkerg
en hoe comprimeer ik die avi bestanden dan met de Xvid-codec?

Hoe bedoel je? Jij schreef over bestanden die je downloadt waar 'xvid' achter staat. Mijn reactie: dat zullen dan *.avi-bestanden zijn die met de Xvid-codec zijn gecomprimeerd. Nogmaals: Xvid is een codec, geen bestandsformaat of extensie.

Probeer eens duidelijk aan te geven wat je nu precies wilt doen. Welk type bestanden heb je (qua extensie), en naar welk bestandsformaat wil je die omzetten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan