jpeg bestand bekijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

joroma

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2003
Berichten
313
Ik heb een bestand gedownload (collection) type Jpeg van 555.000kB.
Hoe moet ik deze nu openen?
Als ik er nu op klick dan gebeurt er met mijn computer waarschijnlijk van alles, althans ik hoor dat deze wat doet, maar uiteindelijk moet ik e.e.a. met controle- delete afbreken.
Ik heb bij het downloaden waarschijnlijk niet opgelet, want ik was in de veronderstelling een filmbestand te downloaden.
Weet er iemand raad.:confused:
 
Dan moet je waarschijnlijk even de extensie wijzigen in .avi ,.mpeg, .bin of .rar.
 
Jpeg van een halve gigabyte? Moet wel een heeeeeele grote foto zijn.
Verander de extensie eens in mpeg. Het enige wat ik nl. kan bedenken is dat het een filmbestand is met de verkeerde extensie.

Guus.
 
Geplaatst door Guus abc
Jpeg van een halve gigabyte? Moet wel een heeeeeele grote foto zijn.
Verander de extensie eens in mpeg. Het enige wat ik nl. kan bedenken is dat het een filmbestand is met de verkeerde extensie.

Guus.
[Hoe kan ik een extensie veranderen. Ik heb al gekeken bij eigenschappen maar daar verschijnt alleen het tabblad Algemeen. Bij "openen"
kan ik niet kiezen "openen met"]
 
Hoe kan ik een extensie veranderen. Bij eigenschappen krijg ik alleen tabblad Algemeen. Bij "openen" geen keuze "openen met"
 
Rechtsklik op bestand en dan naam wijzigen.
Maak dan van .jpg .mpg of .avi
 
Als ik rechtsklik kan ik alleen de naam veranderen (in windows xp verkenner) De extensie kan ik op deze wijze niet benaderen. Sorry:eek:
 
Dan moet je even een instelling veranderen. Ga in verkenner Extra -> Map-opties tabblad weergave en vink daar 'Extensie voor bekende bestandstypen verbergen' uit. Dan moet het wel lukken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan