Flash geluid rippen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ratjesnuf

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2001
Berichten
289
in een flash file op internet zit een meester geluid/muziekje... nu wil ik dat geluidje hebben, maar ik kan het niet vinden.

er is een programma waarmee je geluid uit een flash file kan rippen, maar welk programma?

helpmij...

alvast bedankt
 
oke, thnx :thumb:

maar hoe sla ik een file van internet op als .swf file? rechtenmuisknop->doel opslaan als werkt niet :p
 
Even zoeken naar al je .swf-files met *.swf.
Dan staat het bestand wat je wilt opslaan ergens in je Temporary Internet Files.

Guus.
 
ik kan het bestand niet vinden, ik krijg wel een hele lijst van swf files, maar geeneen uit temporary internety files ofzo... en ook niet iets anders dat in de buurt komt...

wat nu? :p
 
Laatst bewerkt:
Ga in het menu Start naar Zoeken, Bestanden of mappen en zoek op je C: schijf naar *.swf
Je krijgt dan alle swf-bestanden te zien die op je C: schijf staan.
Het bestand dat je wilt hebben staat ergens in de Temporary Internet Files.

Guus.
 
ik krijg inderdaad een hele lijst swf bestanden, maar niets uit temp. internet files ofzo... :confused:
 
Je kunt de swf-files die je gevonden hebt bekijken door erop te dubbelklikken. Dan zie je gauw genoeg welke je moet hebben.
En in plaats van de C: schijf kun je ook nog laten zoeken in Deze computer. Dan wordt alles doorzocht.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
nou... ik heb eindelijk een lijst gevonden, maar helaas pindakaas, ik ben alle files afgegaan, maar kan die ene niet vinden... beetje vaag

toch bedankt
 
heel simpel

Je kijkt gewoon even in de bron van de site, zoekt de SWF.

Dan zet je die ff in de url van die je al hebt staan....bijv www.desitemetswf.com/files/jefile.swf.

Dan open je kladblok, doet a href="url naar swf"> KLIK </a> erin (voor de 1ste a een <) , slaat hem op als swf.html.) zorg er wel even voor dat je het type bestand op alle bestanden zet. open de HTML, rechtermuisknop op de link,opslaan als.

Het is mischien een lange weg, maar het werkt wel, je zou het ook met een download manager kunnen downloaden natuurlijk!

Ik hoop dat het lukt!

Tristan
 
Laatst bewerkt:
geef eens een link naar de website, dan kunnen wij kijken


db
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan