verwijderen filmbestand MPEG

Status
Niet open voor verdere reacties.

joroma

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2003
Berichten
313
Bij 't opschonen van de computer ontdekte ik een oud Mpeg bestand van een niet nader te noemen onderwerp.
Ik wil dit bestand verwijderen, maar dit lukt met geen mogelijkheid. Rechtsklikken geeft een aantal mogelijkheden tot kopieeren en afspelen (wat niet werkt) maar het item verwijderen of eigenschappen komt niet voor.
Hoe kan ik alsnoch dit bestand verwijderen?:confused:
 
Ook al eens geprobeerd in de veilige modus.
 
Probeer eens het volgende: open kladblok en typ daar wat onzin. Vervolgens sla je het bestand op met precies dezelfde naam als het Mpeg bestand. Let er wel op dat je het dan als tekst (TXT) bestand opslaat. Je zal nu de vraag krijgen of je het bestand wilt vervangen, kies ja. Als het allemaal lukt kun je nu wel het bestand deleten.

Suc6.
 
Dat is een leuke Jogu42! Die slaan we even op. :)
Ik ben werkelijk benieuwd of het niets uitmaakt of het txt is of mpeg!
 
Een andere optie:

Verplaats alle belangrijke bestanden die je in de map hebt staan, (waar het desbetreffende bestand ook in staat) behalve het niet te noemen file....

Verwijder nu de complete map....

Succes
 
Bij mij heeft het geholpen Elisa. Had een zeer vervelend Mpeg bestand en dat was met geen mogelijkheid te verwijderen. Op deze manier was het zo gepiept.

Altijd het proberen waard toch?
 
Geplaatst door jogu42
Probeer eens het volgende: open kladblok en typ daar wat onzin. Vervolgens sla je het bestand op met precies dezelfde naam als het Mpeg bestand. Let er wel op dat je het dan als tekst (TXT) bestand opslaat. Je zal nu de vraag krijgen of je het bestand wilt vervangen, kies ja. Als het allemaal lukt kun je nu wel het bestand deleten.

Suc6.

Doe ik ook, altijd goed om weten.
bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan