Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: [Hotmail] Veilige lijst-probleem

Giga Honourable Senior Member Muurhond's avatar
    Afstand tot server
    ±106 km
    Vraag is niet opgelost
    Luitjes,

Ik heb in Hotmail een veilige lijst aangemaakt qua betrouwbare mail-adressen welke beschouwd zouden moeten worden als ''veilig'' en welke dus nooit als spam zouden mogen worden beschouwd.

Het probleem is echter dat dit dus regelmatig wel gebeurt. Zo heb ik oa. @hotmail.com er tussen gezet, maar ik kreeg laatst een reactie-mail van Crash welke toch als ''niet veilig'' werd bestempeld en welke dus in mijn Spam-map terecht kwam. Normaal heb ik ook altijd aanstaan dat Spam-mail direct moet worden verwijderd, alleen omdat ik weet dat het spam-filter van Hotmail niet helemaal deugt heb ik dit maar weer uitgezet.

Iemand die weet hoe ik dit kan fixen? Is het een bekend probleem bij Hotmail?

Overigens hier mijn Veilige Lijst. Ivm met privacy heb ik sommige prive-mailaccounts wit gemaakt:
    Bijgevoegde kleine afbeeldingen Bijgevoegde kleine afbeeldingen Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:  hotmail_veiligelijst.jpg‎
Bekeken: 22
Grootte:  95,6 KB  
    ]|[ Melvin ]|[

Giga Honourable Senior Member Elisa's avatar
    Ikzelf heb de indruk dat Hotmail alleen naar je adresboek kijkt. Er komt bij mij ook erg veel in de te verwijderen map. Dit gebeurt niet met mensen die op de adreslijst.
    Afgezien van de veilige lijst dus.
    Het is nogal een grof filter vind ik.

3. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren