ongekend bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

stofke100

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2004
Berichten
6
hallo, ik heb ergens een film afgehaald maar nu is het in bestanden die ik niet ken zie hieronder.
Help mij aub:thumb:

probleem.jpg
 
Het is een opgesplitst bestand. Meestal kun je die met Winrar openen en dan naar één (of meerdere) bestand(en) uitpakken. Zijn dit alle bestanden die je hebt? Deze lijkt mij niet compleet.
 
Het bestaat uit delen die je waarschijnlijk aan elkaar moet zetten. Probreer de extensie te veranderen in mpg of avi?!
 
Er zijn ook programmatjes die het gewoon egt splitsen zonder te comprimeren. Als je alle files (onder dos )achter elkaar zet heb je de film Volgens mij gaat dat zo:

Copy fil1.001 +fil2.002 + etc.003 Nieuwefile.avi/mpg
 
Geplaatst door megabit
Het is een opgesplitst bestand. Meestal kun je die met Winrar openen en dan naar één (of meerdere) bestand(en) uitpakken. Zijn dit alle bestanden die je hebt? Deze lijkt mij niet compleet.
helpt niet
@megabit: zoals het er staat is het niet compleet maar ik heb wel de complete film
 
Geplaatst door lego
Het bestaat uit delen die je waarschijnlijk aan elkaar moet zetten. Probreer de extensie te veranderen in mpg of avi?!
Kan je iets precieser zijn aub:eek:
 
Sommige software die maakt er delen van zonder ze te comprimeren. Als je dan een film zou splitten van de extensie avi dan zou je de namen krijgen film.001 film.002. Als je die naam film.001 veranderd in film.avi dan hep je een klein stukje film(!).
 
Heb je echt alleen maar van zulk soort files? geen 1tje met de extentie .RAR of .ZIP??
 
Dan kun je er niks mee omdat je een deel mist
 
het is nochthans compleet. Spijtig dat niemand weet hoe een flt-rok bestand werkt. Toch bedankt voor de reacties:thumb:
 
probeer het bestand eens van naam te veranderen bv 01.rar 02.rar enz.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan