filmpjes versturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ankie44

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 apr 2004
Berichten
2
Wie kan mij zeggen hoe ik een zelfgemaakt videofilmpje INGEPAKT kan versturen
Als ik het filmpje "gewoon" wil versturen duurt het heeeeeeeeel lang voor de ontvanger hem gedownload heeft. Graag jullie reactie.


Groetjes, Ankie

p.s. ik heb Windows XP Pro
 
Mja, dat wordt een probleem als je het via email wilt versturen.

Filmpjes zijn namelijk vaak erg grote bestanden.

Als je het erg graag wil verzenden raad ik je aan om dat via msn te doen.

Voorderest kan je met Windows Movie Maker (gratis te downloaden) ook wel aardig je filmpjes comprimeren. Dan wordt de kwaliteit alleen een stuk minder!

Succes verder,
Timothy
 
acounts-internet acount aanklikken
eigeschappen-geavenceerd-
artikelen opplitsen groter dan -daar een grote instellen
 
Jah, dat kan ook, maar dan heb je het probleem nog niet opgelost. Het bestand blijft even groot, je kan het alleen in deeltje ophalen..
 
Wat voor een soort verbinding heeft je ontvanger?
Met een modem of langzame (A)DSL duurt het nu eenmaal langer dan met een sneller verbinding.

Verder heeft een film, of het nu een Avi, Mpeg of ander soort movie bestand is, inpakken ziet zo veel zin.
Een dergelijkgestand is eigenlijk al ingepakt, extra zippen met bv winzip heeft geen zin in sommige gevallen wordt de file zelfs groter.
Er zijn wel verschillen tussen avi, mpeg, etc maar deze zijn niet zo heel erg groot (bij dezelfde kwaliteit van weergave)

Splitsen kan natuurlijk wel, maar daarmee doe je niets aan de (totale) download snelheid...
N.b. is het al wel gelukt bij de ontvanger een film te ontvangen, of anders gevraagd, is alleen de snelheid een probleem?
 
Hoeveel MB is deze film.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan