Audio Cd speelt nie !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gert007

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2002
Berichten
65
Hoi hoi allemaal,

Ik heb weer een klein probleempje. Als ik een audio wil afspelen in mijn cd speler dan doet deze dit niet. Leg ik een gebrande Cd met mp3 liedjes in diezelfde cdspeler dan lukt dit perfect??
Weet iemand de oorzaak hiervan.

Heb de instellingen van volume al nagekeken en de kabeltjes binnenin de pc ... ik heb geen idee meer wat er kan schelen :confused:


Groetjes,
GeRt
 
Probeer anders eens een ander merk cd'tje..

Bij mij pakt onze dvd/mp3 speler geen cd's van "That's Write", dus misschien wil het helpen..

Succes,
Timothy
 
Ja dat is et em nu net je zou denken dat het door een gekopieerde cd komt .. MAar het is ook met originele cd's
HEb dus een cd en dvd speler in pc en deze speelden beidde , maar nu speelt dus enkel de dvd speler audio EN mp3 en de cd speler enkel MP3 en geen AUDIO cd (ook geen originele)...

Raar eh ...
 
Hallo,

Even over die kabeltjes.

Heb je de kabel om audio-cd's te kunnen afspelen op de goede ingang van je geluidskaart zitten?

MVG,

Mavaros
 
Yeps, allemaal gecheckt... Het funny'e is dat dit dus allemaal gewerkt heeft en mp3 kan ik wel rechtstreeks van cd spelen ..:evil:

Maar is niet zo heel erg hoor , kan ook gewoon andere pakken , ma ben zo nieuwsgierig eh ,

Misschien da iemand wist wat er scheelde of mensen die dit in de toekomst voor gaan hebben ....

Allemaal thnx ;)
 
Dat je MP3's wel kan afspelen is niet zo vreemd, deze maakt gebruik van de data (IDE) kabel, een audio cd maakt echter gebruik van het kleine audio kabeltje dat van je speler naar de geluidskaart loopt.
Als je nu zegt dat het altijd gewerkt heeft kan het zo zijn dat je geluidskaart kapot is of dat je in je mixer (volumeregeling) cd geluid (of AUX als die daarop aangesloten zit) op dempen staat. Kijk dat even na.

Wissel anders eens de kabeltjes van je DVD en CD op je geluidskaart eens om.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan