Kan geen foto's naar pc downloaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetsugarbaby

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
865
Ik kan sinds enige tijd geen foto's van mijn digitale cameraq naar de pc downloaden. Ik krijg dan het volgende bericht:
The image file could not be written to the selected path. Please cheque that the path is not write protected, the path still exists and that there is sufficient disk space for the image. Al deze opties zijn ok, dus daar ligt het niet aan.
Ik heb ook een cardreader op deze pc, maar die reageert helemaal niet meer als ik daar de kaart indoe.
Waar kan dat aan liggen??

Ik heb wel enige tijd geleden van iemand een van het internet afgehaalde versie van het programma roxio fotostudio geinstalleerd. Zou dat de oorzaak kunnen zijn??. Dat programma heb ik inmiddles weer van de pc verwijderd, maar de problemen zijn er nog steeds.
Een ander probleem is, dat mijn pc er 10 minuten over doet om op te starten. Ik krijg dan alleen het Pentium 4 logo op het scherm, dat blijft wel 8 minuten staan en er gebeurt niets, dan ineens start de pc door en start ie wel verder op. Kan dat met elkaar te maken hebben???

Ik heb een nieuwe pc, windows XP. vrije ruimte genoeg...

Wie o wie kan mij hierbij helpen??

Groeten
 
geen foto naar pc

wat voor camera heb je is daar geen programma bij dat je kunt downlowden
 
Ik heb een HP camera, maar die heb ik al enkele jaren. Ik heb daar ook software bij. Nooit problemen mee gehad, alleen nu ineens... Ik kon ook op deze nieuwe pc wel de cardreader gebruiken, dat ging in het begin ook wel goed, maar ook ineens niet meer. Daarom vermoed ik dat het door de installatie van dat fotobewerkprogramma roxio fotostudio komt. Systeemherstel heb ik ook al geprobeerd, maar die werkt niet.. zucht...

Ik zou dit probleem heel graag opgelost zien..

groetjes
 
Ik heb een image gerestored met Acronis True Image service.. en nu werkt alles weer.. :)))))...

Ben alleen emails kwijt, :-((.. had er niet aangedacht dat die ook verdwijnen..
Ik vermoed toch dat het komt door een bepaald foto programa dat ik van iemand gekregen had...iets van roxio of zo geloof ik...ik heb ook ergens gelezen dat dat programma problemen met xp kan veroorzaken..

iig werkt hier alles weer ok.. :)))

Bedankt voor jullie antwoorden.

Groeten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan