reserve kopie van een muziek cd maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicoingrid

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2002
Berichten
258
Ik wil graag een reserve kopie (uiteraard voor mijzelf) van een aantal muziek CD's maken. Nu zijn een aantal van mijn muziek CD's beveiligd.

Welk programma kan/moet ik gebruiken om eenvoudig een kopie te kunnen maken???
 
Clonecd of Alcohol120% kunnen goed met beveiligingen overweg.
Deze maken een 1 op 1 kopie van een cd.
 
met windows media player lukt het ook meestal, dan sla je ze eerst op en ken je ze daarna op een cd zetten.
 
Geplaatst door jddeprutser
met windows media player lukt het ook meestal, dan sla je ze eerst op en ken je ze daarna op een cd zetten.
Leg dat eens uit?
Ik zie meestal alleen .cda files van 1kb staan.:confused:
 
ik doe het zo: ik kopier ze vanaf de cd, en maak een album, dan zeg ik kopieren naar cd. En dan is het hetzelfde kwaliteit als de gewone cd.
 
Geplaatst door jddeprutser
ik doe het zo: ik kopier ze vanaf de cd, en maak een album, dan zeg ik kopieren naar cd. En dan is het hetzelfde kwaliteit als de gewone cd.
Hoe doe je dat dan met beveiligde cd's?

Een voorbeeld;
Ik heb laatst de cd van Dido "life for rent" gekocht.
Als je deze op de pc wilt afspelen, wordt er eerst een player geinstalleert.
Uiteraard moet je hiervoor toestemming geven, doe je dat niet, dan is ie niet af te spelen op de pc.

Kijk je in verkenner naar de inhoud van de cd, dan zie je geen "Tracks" staan.
Zie de afbeelding in de bijlage.
Hier zie je de inhoud van de cd en de waarschuwing van de installatie en de geinstalleerde player daaronder.
CD%20beveiliging.jpg
 
ik heb dat nog niet gehad met cd´s kopieren, zo tenminste, nee dan weet ik het ook niet. sorry.
 
Geplaatst door jddeprutser
ik heb dat nog niet gehad met cd´s kopieren, zo tenminste, nee dan weet ik het ook niet. sorry.
De beveiligingen worden steeds geavanceerder, dus het wordt (helaas) ook steeds moeilijker een backup te maken van je verzameling.:(

Zo ben ik wel meer cd's tegen gekomen, die totaal niet op de pc af te spelen zijn.
Ze worden gewoon niet gelezen.:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan