Kazaa Lite ?!?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mentalstef

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mei 2004
Berichten
2
WIE WEET HOE HET KOMT ALS IK MUZIEK GEDOWNLOAD HEB VIA KAZAA LITE DAT ER N ECHO EN VERVORMD GELUID UITKOMT???? EN HET LIGT ABSOLUUT NIET AAN MIJN BOXEN ALVAST BEDANKT
 
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN HOOR, IK BEN NIET DOOF! Is dit alleen bij Kazaa-lite? Er staat een hoop rommel op Kazaa, het kan zijn dat het bestandje gewoon 'fout' is. En het bestandje afspelen in Mediaplayer, werkt dat wel?
 
Je moet niet zo roepen! Je kan je vraag perfect op een beleefde manier ook stellen :rolleyes: Deze mensen beantwoorden je vragen tenslotte voor hun pliezer en op zo'n toon mag je van geluk spreken dat er iemand reageert.... Gebruik mp3shield, dat geeft een bericht wanneer er een mp3 binnenkomt met storing, die kan je dan blokkeren. www.mp3shield.com De muziekindustrie probeert zo het kazaa netwerk te bevuilen en downloaders te ontmoedigen

mvg
 
Geplaatst door mentalstef
WIE WEET HOE HET KOMT ALS IK MUZIEK GEDOWNLOAD HEB VIA KAZAA LITE DAT ER N ECHO EN VERVORMD GELUID UITKOMT???? EN HET LIGT ABSOLUUT NIET AAN MIJN BOXEN ALVAST BEDANKT

Zou je alsjeblieft niet zo willen schreeuwen?

Waarschijnlijk heb je gewoon 'slechte' bestanden gedownload. Het risico daarop is nogal groot als je van het Kazaa-netwerk downloadt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan