fphover.class!? Problemen met website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bamekipa

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2001
Berichten
529
Mijn simpele website (voor school) opent géén documenten meer. Kan wel doorlinken naar andere pagina's, maar een worddocument "onder een knop met aanwijseffect" geeft een foutmelding ...... kan document niet openen o.i.d. Ik heb van een kennis vernomen dat dit iets te maken kan hebben met de bestandjes fphover.class, maar wat precies is onduidelijk. Die bestandjes zien er overigens in frontpage op mijn pc ook tamelijk leeg uit en als ik ze aanklik kan het niet geopend worden.

Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Groetjes,

Paul
 
Frontpage zou als je die knop met aanwijseffect maak, die bestand fphover.class maken als je de website heb opgeslagen..
Als je die mee upload op je website zou het moeten lukken..
Kan je die knop met aanwijseffect openen in je map nadat je het hebt opgeslagen??
 
Ik heb alles nog een keer geuploaded. Maar steeds weer dezelfde foutmelding.
De index pagina en dan verder naar andere pagina's doorlinken gaat prima. Echter een knop aanklikken mat daarachter een word of excel bestand geeft steeds de volgende foutmelding:

"Het volgende bestand kan niet worden gedownload ......doc van members.lycos.nl
Internet explorer kan deze site niet openen. De gevraagde website is niet beschikbaar of kan niet worden gevonden. Probeer het later opnieuw."

Dit is dus al weken zo. Daarvoor nooit problemen gehad. Ik weet ook niet wat er is veranderd.
Overigens werkt alles op de pc wel goed!
 
Inmiddels opgelost!!

Gehele website van de pc geuploaded naar een andere plek. Eerst tripod.lycos geeft dus die problemen. Nu via mijn account bij zon ...... home.zonnet enz. Alles doet het perfect!!?
Bij lycos helpen ze niet omdat het een gratis account is?!
Ik heb dus geen idee wat het probleem was.

Groetjes Paul
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan