Tv naar pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Defcon1

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2004
Berichten
38
Ik heb de forums al door gezocht, maar ik zie alleen vragen van hoe je van pc naar de tv beeld omzet maar niet andersom,

mijn vraag is dan ook... hoe krijg ik het beeld wat ik op mijn tv zie op mijn pc om het op te nemen ( ik heb al een tv kaart), ik weet dat je hier 1 of ander kabeltje voor hebt maar weet niet precies wat voor kabeltje of wat dan ook, kan iemand het mij uitleggen?

alvast ebdankt
 
je moet gewoon de tv kabel (antennekabel) achterin je pc steken.

dan run je het programma dat je gekregen hebt bij je tvkaart en klaar is kees!

*kijk ook of je een TV IN (van tv naar pc) hebt en niet een TV OUT (van pc naar tv).
 
Bedankt voorde reacties!
Geplaatst door jefke
je moet gewoon de tv kabel (antennekabel) achterin je pc steken.

dan run je het programma dat je gekregen hebt bij je tvkaart en klaar is kees!

*kijk ook of je een TV IN (van tv naar pc) hebt en niet een TV OUT (van pc naar tv).

het probleem is dus dat ik ook van een AV kanaal wil opnemen, en dat krijg ik niet als ik mijn tv kabel erin plug, en hoe zie ik of het een TV in of TV OUT is?

ja ik heb er niet echt veel verstand van, dus vandaar dat ik ff hier kwam voor wat hulp,

alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Als je gewoon tv op je pc kan kijken door de COAX kabel in je pc te pluggen dan heb je wel degelijk een TV IN.

Hoe je van een av kanaal kunt opnemen weet ik ook niet eigenlijk.

Suc6, het verlossend antwoord zal wel volgen...
 
oke nou in iedergeval bedankt voor het antwoorden,

als iemand het antwoord hierop weet plz antwoorden :)
 
Je TV kaart naar het AV signaal laten zoeken dan weet je op welk kanaal je AV staat
 
?? dat lukt dus niet,

ik zal wel gewoon zeggen waarvoor ik het nodig zou hebben, dan weten jullie mischien het beste wat ik moet doen.

Ik wil dus mijn Playstation op mijn pc zien zodat ik het op kan nemen, maar ik wil dus nog wel gewoon op mijn tv scherm spelen, omdat het zo ***** is achter pc scherm.

Dus daarom leek het mij zo logisch om gewoon een kabelte van pc naar tv te doen en dan gewoon het scherm van mijn tv op mijn pc komt, hetzelfde als sommige mensen andersom doen om films via hun pc op hun tv willen kijken, alleen ik wil juist precies het omgekeerde, ik wil mijn tv op mijn pc zien,

hopelijk is het zo wat duidelijker...
 
oke mensen ik heb het al, in ieder geval bedankr voor de reacties
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan