Nero problemen met on the fly

Status
Niet open voor verdere reacties.

tappie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jul 2001
Berichten
2
Hallo allemaal,

Sinds kort heb ik problemen met nero. Ik heb altijd dezelfde gebruikt en heb de nodige dvd's gebrand.

Maar sinds kort die die erg vreemd. Heb ook al een update gedaan maar niks werkte. Hele harde schijf geformateerd maar niks.

Hier komt het probleem:

Als ik de dvd 1:1 wil kopieren geeft hij me iedere keer aan: this is the first time "on the fly copie" with this write speedThe simulation option has been activated to check if this speed works correctly with your system. Dit geeft hij me iedere keer aan als ik een dvd wil branden. Ik heb al meerdere keren gebrand dus dat vind ik raar. (tevens duurt het me dan 40min) Als ik vanaf de harde schijf kopieer doet die het wel, maar ik wil tijd besparen.

Ik heb altijd dezelfde dvd's gebruikt (memorex dvd-R 4x speed) en deze brand ik met mijn NEC-1300a

Ik heb zowel de primair als de secundair IDE op dma
indien mogelijk aangevinkt.

Wie weet wat ik kan doen om weer normaal te kunnen branden.

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Met Nero is het het beste bij on the fly copy dat de beide spelers niet op hetzelfde ide poort staan aangesloten. Als je systeem niet snel genoeg is kan dit problemen opleveren zoals lees en schrijffouten.
Zet de leesnelheid eens op max en zet de writespeed op max 2x. Defrag je hd ook eens. Probeer zoveel mogelijk het op de achtergrond draaiende software uit te schakelen.
Heb je wel de test van nero laten lopen op lees en schrijfsnelheid?
 
Heb de hele schijf geformateerd. En de test ook uitgevoerd maar die geeft hij me iedere keer aan. Het vreemde is dat ik totaal niks heb veranderd en dat hij het eerst wel deed en nu niks meer.
 
Toch niet een tweede brand programma geinstaleerd na Nero, dit gaat vooral op voor Roxio
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan