Clone DVD of DVDSchrinck

Status
Niet open voor verdere reacties.

JH84

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2001
Berichten
378
Hoi,

Ik wil "The Lion King" DVD kopieëren maar met welk programma kun je da nu het beste doen ?

Ik zou het kunnen doen met Clone DVD of met DVDSchrinck.

Of maakt het niet uit waarmee je het doet.

Graag jullie mening.

Jeroen
 
maakt dus niet uit

je ziet het al, iedereen heeft zijn eigen programma voorkeur. probeer ze gewoon alle twee, ze zijn nl naast elkaar te gebruiken
 
Maar ik heb ooit iets gelezen over beveiligingen die je alleen met CloneDVD zou kunnen omzeilen.

Of is dat niet waar ?

Jeroen
 
Clone DVD kan ook geen beveiligde dvd's kopieren, daar heb je dan toch weer een ander programma voor nodig. Any DVD of dvd-decrypter (of zoiets ! :rolleyes:)


Remy
 
Clonedvd heb je niets aan als de originele dvd een dvd9disk is. Dan kan je beter dvdshrink gebruiken.
Deze kan een dvd9 zodanig comprimeren dat deze op een dvdr past.
 
Ik kan met Clonde dvd gewoon DVD-9 disks aan hoor :8-0:
Hij zet deze automatisch om naar DVD-5 formaat, alleen naar gelang van de grootte van de orginele film past ie wel een compressie rate toe. Deze is weer te veranderen door menu's of andere extra's weg te laten.


Remy
 
Zoals al eerder gezegd .. test ze eens alle twee, en oordeel dan zelf welke van de twee je het beste / makkelijkste (oid) vindt werken en gebruik die dan gewoon :)

Het is een persoonlijke voorkeur, dus als je zelf wil oordelen, zul je ze beide 'moeten' gebruiken :)
 
ik gebruik dvdx copy...copieerd perfect een dvd met een onder titeling naar keuze in ongeveer een uurtje met 2 muisklikken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan