2 Films op 1 DVD zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dark Maul

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2002
Berichten
37
Wie kan mij vertellen hoe 2 Films van elk 2 uur op een DVD kan branden. Is er een mogelijkheid om een menu te maken zodat je ze per film apart kan starten (bijv. Band Of Brothers heeft dit).

Wie o Wie heeft het antwoord.

B.v.d. Dark Maul

:D :D :D :D :D
 
als je een dvd neemt van 4,7 GB kan daar als je echt dvd kwaliteit hebt aan film maximaal 120 minuten op.

dus 2 film van 2 uur per film op 1 dvd proppen gaat moeilijk worden.
het voorbeeld wat jij aan haalt met band of brothers zijn 2 aflevereringen van elke 1 uur op 1 dvd.

zou je nu 2 avi of mpeg files hebben dan zou dit wel kunnen, dan moet je eerst de files omzetten naar mpeg - dvd geschikt en daarna kun je ze met dvd author omzetten naar echte dvd files en er evt een menu bijmaken.
 
met Tmpgenc Kdvd full D1 van maken dan kan er 360 minuten film op 1 dvd (kwaliteit is iets minder)
 
Sorry vorige vraag is een foutje in geslopen ik bedoelde om 2 Films van elk iets meer dan een uur op een dvd te zetten, wie weet hoe dit moet en welk programma je daar voor nodig hebt.
 
Het is de bedoeling om 2 films allebei al afkomstig van DVD (beide zijn nog geen uur groot) op een DVD te branden met een menu zodat je ze apart kan starten.
Zie Band Of Brothers, wie weet of dit mogelijk is en zo ja welk programma heb je daarvoor nodig.
 
als je dat wilt zul je ze eerst om moeten zetten naar mpeg en dan evt weer naar dvd zetten.
 
2 Films op 1 DVD branden

Het is de bedoeling om 2 films allebei al afkomstig van DVD (beide zijn nog geen uur groot) op een DVD te branden met een menu zodat je ze apart kan starten.
Wie weet welk programma(s) je daarvoor moet gebruiken.
 
aangezien je schijnbaar niks aanneemt en toch steeds de zelfde vraag blijft stellen zou ik zeggen ga eens zoeken op

google2.gif
 
Kijk eens op onderstaande site, misschien dat je er iets aan hebt. Ik zet zelf mijn files om met tempgenc naar kdvd full d1. Kwalitieit is prima weinig verschil met gewoon dvd. Zo heb ik twee gewone films op 1 dvd schijf gekregen. Met Tempgenc dvd author kun je verschillende menu's maken en ze ook nog in hoofdstukken opdelen. Is een beetje uitgelegd op de site hieronder, onderandere
 
Kijk hier heb ik tenminste want aan, eindelijk iemand die zegt hoe het allemaal werkt. Zonder iemand af te zeiken omdat ie 2 of meer keer dezelfde vraag stelt.

Natascha je bent geweldig mag ik je hartelijk danken, aan jouw site heb ik tenminste wat.

:thumb: :thumb:
 
Geplaatst door Dark Maul
Kijk hier heb ik tenminste want aan, eindelijk iemand die zegt hoe het allemaal werkt. Zonder iemand af te zeiken omdat ie 2 of meer keer dezelfde vraag stelt.

Natascha je bent geweldig mag ik je hartelijk danken, aan jouw site heb ik tenminste wat.

:thumb: :thumb:

Als je nou eens gelezen had op de sites die al zeker 2 x genoemd zijn had je het ook kunnen lezen.

Het heeft dus niks met afzeiken te maken maar meer de manier waarop je leest ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan