player met geluidskaart keuze ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

interboy007

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2000
Berichten
159
bestaat er ook een multimedia player waar je bij opties een geluidskaart kan selecteren ? want ik heb meerdere geluidskaarten in me pc en hier wil ik gebruik van maken met het kijken naar films....bij win mediaplayer kan dit niet.
 
En als je rechts klikt op het luidsprekericoontje naast de klok, dan kun je toch bij 'eigenschappen voor audio' je geluidskaart veranderen? Dit is weliswaar niet echt antwoord op je vraag, maar misschien werkt het voor je.

groetjes

Poekie
 
dat wil ik dus niet.

dat is het hele probleem ik wil niet steeds die settings veranderen. als ik bijv een film wil kijken die ik op me headset wil luisteren dan wil ik die gewoon openen met de andere media player, zonder weer settings te gaan veranderen enz.
toch bedankt voor je antwoord...nobody else ?
 
Ik heb net Winamp gedownload, en daar kan je wel kiezen welke geluidskaart je wilt gebruiken. Of bedoel je dat je per geluidskaart een andere speler wilt gebruiken? Het lijkt mij dat je altijd wel ergens instellingen moet veranderen, om van apparaat te switchen.
 
Laatst bewerkt:
dat is wel goed...maar

ik wil het gebruiken voor filmpjes...speelt winamp ook films af ?
 
Speelt ook filmpjes, maar waarom probeer je Winamp niet gewoon, je kunt het gratis downloaden en er zijn heel toffe skins en plugins voor te downloaden.


http://www.winamp.com/player/

Groetjes

Poekie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan