Fout LSA Shell

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dick Borstlap

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
2.297
"Er is een fout in LSA Shell (Export Version) opgetreden. Dit programma is afgesloten."

Naast alle andere problemen die ik momenteel heb verschijnt deze foutmelding na opnieuw opstarten.

Iemand bekend hiermee?

Als ik de fout meld aan Microsoft is er sprake van een viruskwestie en wordt ik aanbevolen KB835732 te installeren, maar als ik dat doe werkt mijn netwerk niet meer.
Een beetje gek wordt ik onderhand wel.
 
Laatst bewerkt:
Als ik die stappen volg kom ik weer uit bij update KB835732 en dan heb ik geen netwerk meer.

...???
 
En wat heeft dan voorrang?

Het virus of je netwerk?
 
Configureer je netwerk eens opnieuw.
Kom je niks vreemds tegen met die stappen?
(Taakbeheer)
 
Ja sorry, maar ik heb toen dat met die update speelde 100 keer m'n netwerk opnieuw ingesteld.
Het werkte niet.

Voorrang... het is allebei even belangrijk.

Ik ken een ander geval (niet van een forum) van dat die update het netwerk op zeep helpt.
 
Het lijkt me dat het belangrijkste is eerst het virus kwijt te raken.
Daarna kan je met het netwerk aan de gang.
Het een heeft met het andere te maken.;)
 
Oké, maar toen het netwerkprobleem met KB835732 speelde was er nog geen sprake van een virus.

Om dan eerst het virus aan te pakken moet mijn vriendin klaar zijn met haar werk, dan kan ik het netwerk afsluiten.

Tot later.
 
Ben nog even online en heb nog deze vraag:

Ik heb 'tig' virusscans gedaan en steeds werd ik gefeliciteerd omdat er geen virus was aangetroffen.

Kan ik toch een virus hebben?

En kan dit alles te maken hebben met het feit dat ik geen e-mails (en spam) meer krijg?
 
En waarom werkt je netwerk niet als je die patch wilt installeren?

Wat is de foutmelding dan of wat gebeurt er dan precies? Dat heb ik in dit topic namelijk nog niet terug kunnen vinden.
 
Dit vraag ik me dus ook af... want die patch heb ik ook geïnstalleerd (wat natuurlijk een must is) en ik heb er helemaal geen problemen mee ondervonden.
 
Heb KB835732 geïnstalleerd, heb Microsoftviruscontrole gedaan; had geen virus, en m'n netwerk doet het ook nog... :) :( :eek: :cool: :thumb: enzovoorts!
 
Stel je E-mail eens opnieuw in.
Gebruikersnaam/wachtwoord/smtp/pop3 enz.
 
te vroeg gejuichd

Netwerk is er wel, maar internet-delen werkt niet meer. Dát was ook het probleem, was ik even vergeten.

E-mailinstellingen zijn wel goed, er is gewoon geen e-mail en ook geen spam op mijn SpamArrest.

Voor de duidelijkheid: al 2 dagen krijg ik geen e-mail, terwijl er diverse e-mails naar mij verzonden zijn. En ik krijg toch zo'n 30 spamberichten per dag, da tis ook helemaal gestopt.
 
Laatst bewerkt:
Staat internet delen wel ingeschakeld op de hoofd(host) pc?
Eigenschappen netwerklocaties>internet delen aanvinken op de netwerkkaart, waar het internet op binnenkomt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan