programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

geraarbrtt

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2004
Berichten
248
Weet er hier neimand een programma om liedjes van het internet op te nemen???

Je hebt soms als je een browser opent dat er een liedje begint te spelen maar je kan het niet opslaan, ik wil dat wel kunnen opslaan (MP3)

Alast bedankt:D
 
maar met total recorder kan ik maar een heel kleinstukje van het liedje opnemen ik wil veel kunnen opnemen wat moet ik dan doen?
 
Geplaatst door geraarbrtt
maar met total recorder kan ik maar een heel kleinstukje van het liedje opnemen ik wil veel kunnen opnemen wat moet ik dan doen?

Dan heb je vast de trial van het programma, want die heeft als beperking dat je maximaal 40 seconden kunt opnemen. Je zult dus moeten zorgen dat je de volledige versie krijgt.
 
Is er geen ander programma of mogelijkheid om een liedje van een internet browser op te nemen?
 
Geplaatst door geraarbrtt
Is er geen ander programma of mogelijkheid om een liedje van een internet browser op te nemen?

Andere programma's zijn er, een andere mogelijkheid is er ook. Zie de volgende site, waar eerst de andere mogelijkheid wordt besproken (t.w. het aftappen van geluid van je pc naar een externe audio-recorder) en verderop nog vijftien programma's waarmee je streaming audio kunt opnemen: http://www.nieuwsbronnen.com/opnemen.html
 
kan denk ik wel,. maar als 't een mp3 is kun je die toch ook gaan downloaden?.

of is het een andere output?
(bij welke site bijv heb je dat?

( dan kunnen we 't zelf ook 's bekijken)
 
Is toch heel simpel

Klik in de internetexplorer op extra -internet opties dan tabblad algemeen op instellingen klikken en dan op bestanden weergeven, zoek de muziekfile en klik er rechts op -kopieren en je heb em.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan