Alles speler?

Status
Niet open voor verdere reacties.

T._de_vries

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 sep 2003
Berichten
1.600
Hallow!

Ik word soms helemaal gek van alle progjes om multimedia mee af te spelen (WMP, Quicktime, DIVX, enz.)

Is er niet EEN programma, waarmee je alles kan afspelen? Of een heeeeeele grote codec pack voor Windows Media Player?

Alvast bedankt!
 
Geplaatst door T._de_vries
En is dat gratis enzo?!?

Klik op de links die biertjuh72 je gaf en je krijgt het antwoord. Je mag er zelf ook wel een klein beetje moeite voor doen, hoor.:rolleyes:
 
Uhh, ja dus..

Sorry hoor, ik ben gewoon heel slecht in Engels, maar ik zal de volgende keer wel wat beter zoeken naar het woordje Freeware.. ;)

Naja, bedankt in ieder geval!

Als je nog meer progjes kent, post ze gerust, dan kan ik ff proberen welke het beste bevalt etc..

Thanks,
Timothy
 
Mmm, vaag, ik heb die allplayer geinstalleerd en verwijderd, maar nu kan ik geen MP3 Bestanden meer openen.. Wat is er mis?

Ik ga zo nog even met systeemherstel proberen.

Enne.. Is er ook een mega codec pack voor Windows Media Player???
 
Dat zoom Player vind ik wel erg mooi werken!

Dat van Windows snoop ik echt helemaal niets van.. Iets met capture nog wat software.. Als het zo ingewikkeld is, heb ik het al gezien. :D

Ik denk dat ik maar zoom-player ga gebruiken, maar nu wil ik dus Windows Media Player de-installeren.. Weet iemand hoe dat moet? Of kan ik die er beter gewoon op laten zitten?

In ieder geval heel erg bedankt voor jullie bruikbare reacties! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan