MP3s verkleinen **kbps

Status
Niet open voor verdere reacties.

iignoredit

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2002
Berichten
246
hoi ik heb heel veel muziek van 192KBPS die ik graag wil verkleinen naar bv. 128KBPS of 64KBPS zodat de bestanden wat kleiner worden..

ik draai windowsXP heb een 2800+ en zoek een programmatje wat dit snel en gemakkelijk met meerdere mp3s tegelijk kan doen..

iemand een idee voor me??
 
winlame

Probeer Winlame eens. Gratis en geen spyware. Hij kan ook meerdere MP3's tegelijkertijd doen. Installeren is niet eens nodig. Volgens mij moet het daarmee wel lukken.

mvg,

Jelle
 
Een bitrate van 192 is prima, dat zou ik nooit verkleinen, want daaronder ga je echt merken, helemaal met een bitrate van 64.

Als ruimte op je harde schijf het probleem is zou ik er een nieuwe bijzetten, want lager dan een bitrate van 192 is echt zonde. Je kan het ook op een CD of DVD branden om indien nodig ruimte te maken.

Indien je toch graag wil (niet doen, NIET DOEN), ik gebruik Easy CD-DA Extractor 7.0

Nogmaals, niet doen!!! ;)
 
Laatst bewerkt:
Nou nou niet zo dramatisch 160 of 128 is idd wel hoorbaar minder. Maar er is nog steeds goed mee te leven. Handig voor een cdtje waar net dat ene nummer niet meer op past.
 
Je kan de mp3 omzetten naar wma.
Dat scheelt een hoop ruimte en de kwaliteit van een 80kb/ps wma is heel goed te noemen en gelijk aan cd kwaliteit.
Kijk hier eens voor een converter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan