Snelste prog voor wav => mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

exoduzzz

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2004
Berichten
19
Dag helpmijmensen,

Wat is het snelste programma wat wav files van een cdtje kan omzetten naar mp3? Ik heb nu dBpowerAMP maar het kost zo'n 15 a 20 minuten per cd. In NERO 6.0 zit een omzetting mogelijkheid naar MP3PRO en die werkt razendsnel maar daarvoor heb je een codec nodig en die kost geld.

Kan iemand die codec ergens gratis vinden? Of kent iemand een freeware prog. waar je een hele cd binnen 4 minuten kan omzetten naar mp3?

Hulp wordt erg gewaardeerd, thanks in advance! :thumb:

Martyn
 
Geplaatst door exoduzzz
Hoe snel is CDex dan? 1 cd naar mp3 omzetten in hoeveel minuten?

Dat hangt af van de snelheid van je computer. Ik zou zeggen: probeer het eens! Dan kom je er snel genoeg achter;).
 
Tja, is de tip dan om alle programmaatjes te proberen en dan te zien wat de snelste is?

Is er misschien al iemand die dit gedaan heeft?

:confused:
 
Zoveel in tijd zal het ook wel weer niet schelen tussen al die programma's. Tja als jij je echt druk maakt om een paar minuten...
 
Nee, het gaat me niet om een paar minuten maar als je met het ene programma in 4 minuten een cd ript en met een ander in 20 minuten en je wilt een cdtje of 12 op een mp3 compilatie zetten dan ben je met het ene programma dus 48 minuten bezig en met het andere programma 240 minuten.

Het gaat mij dus om dat verschil van 192 minuten, ruim drie uur per mp3compilatie....

Voor alle duidelijkheid , mijn respect en dankbaarheid naar iedere persoon die antwoorden verschaft op deze site voor niet meer dan een bedankje is erg groot.
 
Ik heb net die mp3pro codec voor Nero binnengehaald en uitgeprobeerd, en ik moet zeggen dat mijn eerste proef niet geslaagd is. Snel is het zeker, maar het geluid is wel echt hoorbaar achteruit gegaan.

Poekie

PS: Van een nummer van +-5.5 min. (60mb in .wav) bleef wel maar 3mb over in mp3pro. Da's wel klein!
 
Laatst bewerkt:
Tsja... Waar ik die vandaan heb, dat mag ik hier niet zeggen:rolleyes: Ik weet niet of ik jou hier om je e-mail adres mag vragen?:)
 
Geplaatst door poekie
Tsja... Waar ik die vandaan heb, dat mag ik hier niet zeggen:rolleyes: Ik weet niet of ik jou hier om je e-mail adres mag vragen?:)

Je kunt toch gewoon op de e-mail knop onder een bericht van exoduzzz klikken?
 
:eek: oh ja

Ik dacht daar kan ik geen bijlage toevoegen, maar natuurlijk wel naar z'n adres vragen:eek: :eek: :eek: :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan