mpeg omzettten naar dvd lukt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

stef34

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2004
Berichten
61
:( Wanneer ik een film van internet gedownload heb en ik wil hem branden naar dvd (via nero vision expres 2.0.0.4. ) codeert hij de films tot zo'n 90 %. Hierna krijg ik een foutmelding dat ik niet genoeg schijfruimte heb, maar dat wel zeker heb (zeker zo'n 10 gieg. Weet iemand waar dit aan kan liggen en of er een beter manier is om deze films naar dvd te branden? Ik hoor het graag. mvg Stef.
 
heb ik geprobeerd, maar dan geeft hij ook een melding dat deze mpeg niet gescghikt is. Ik kan hem wel helemaal bekijken via windows media player.
 
heb je geprobeerd om het mpeg file met tmpgencoder naar een mpeg dvd geschikt om te zetten ??
 
Geplaatst door stef34
waar mee kan ik dat doen?

dat staat dus in die handleiding avi / mpeg naar dvd je zult eerst met tmpgencoder om moeten zetten naar een mpeg file wat dvd geschikt is voor je met dvd author iets kunt doen.
 
sorry, heb het gevonden, zal het eens proberen. je hoort nog van mij gr.:eek:
 
dan heb je grote kans dat het moeg file dus niet inorde is in iedergeval niet om als dvd te gaan maken.
 
ok bedankt voor de tips. ik zal me er even in gaan verdiepen, mocht het allemaal weer niet lukken dan hoor je dat wel weer van mij. groeten.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan