beeld te donker in divx

Status
Niet open voor verdere reacties.

verbe580

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2002
Berichten
46
ik probeer al enkele malen een dvd om te zetten naar divx. // heb een vrij moderne pc. met nvidia geforce kaart met de laatste drivers. // ik zet de dvd met dvd decrypter 3.2.2.0 naar mijn harde schijf en als ik deze video-ts beelden bekijk zijn ze prima van kleur en helderheid. // daarna start ik auto gk 1.0 op en die zet de beelden over met divx pro 511. // als ik de preview bekijk is alles bestens en zijn de beelden nog mooi helder // nadat echter het programma alles overgezet heeft op 2 delen elk 700 mb. en ik dan de beelden bekijk , zijn deze veel donkerder dan oorspronkelijk // het vreemde is echter, dat dan de oorspronkelijke video-ts beelden ook donkerder geworden zijn // wat gaat fout en hoe los ik dit op.

bernardo.
 
Mijn ervaring is om te rippen met DVDx 2.2.....werkt echt veel en veel beter en makkelijker dan elk andere ripper.
Tenminste als je een VCD wilt maken. Als je wilt rippen van DVD naar DVD schijnt DVD shrink het beste te werken.

Encoderen (bijvoorbeeld van DivX naar Mpeg1) kun je het beste met Tempenc doen.
 
beeld te donker in divx.

hallo crazyheels.

Bedankt voor de reactie op miin probleem.
Ga het voorstel van jou uitproberen.

Bernardo.
 
Hai,

Mocht je de programmaas (DVDx 2.2 en Tempenc) niet kunnen vinden op internet wil ik ze gerust per email en in een zipje of rar bestandje toezenden...geef je emailadres maar...(geen hotmail).

Tip; kijk eens op de volgende site:http://wintips.filmt.nl/

Daar zie je hoe oa ik hiermee om ga.

Succes,

Jean
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan