svcd

Status
Niet open voor verdere reacties.

hunt

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
Berichten
501
ik heb een eigen filmpje gemaakt , een vriend van me heeft van het bestand svcd gemaakt en in tweeen gehakt. Ik heb een DVD-brander aangeschaft , en nu wil ik beide bestanden op DVD branden. Mijn vraag is , hoe kan ik de beide bestanden weer aan elkaar zetten , en hoe kan ik er een DVD bestand van maken.

hellaas verlies je somige vrienden uit het oog , dus ik weet niet hoe het bestand toen in tweeen is gehakt.
 
het aan elkaar zetten kan met tmpgencoder.
Je kunt van het geheel een dvd maken door het file eerst om te zetten naar een mpeg file wat dvd geschikt is.

hoe je 1 en ander kan doen kun je vinden op http://www.wintips.filmt.nl

kijk dan voor samenvoegen onder "samenvoegen mpeg1 of 2 " daarna kun je kijken onder avi / mpeg naar dvd
 
dat aan elkaar plakken kan dus met (s)vcd bestanden , of moet ik eerst er weer een ander bestand van maken , en over dat om zetten naar DVD bestand , ik heb nog een ander (AVI ? )filmpje liggen die ik op DVD wil hebben , maar ik hem laad met tmpgencoder , dan deelt hem niet automatisch (beeld en geluid) . is er ook een ander programaatje dat bestanden omzet naar een DVD bestand ??
 
er zullen best andere programma's zijn die dit ook kunnen ja .
ik ken ze alleen niet vindt tmpg de beste
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan