MSN geeft telkens een fout en doet het niet!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

thairob

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2004
Berichten
21
Telkens als ik msn wil openen, met welke gebruikersnaam en wachtwoord dan ook, krijg ik dit bericht: ``het aanmelden is mislukt, omdat de aanmeldingsnaam niet bestaat of het wachtwoord onjuist is`` daaronder staat ook de code: 0x81000303.

Verder kan ik ook niet op de hotmail pagina inloggen, dan gaat het direct naar ``page not found``, terwijl alle andere sites wel perfect werken. Ik vind dit een erg vervelend probleem en zou heel blij zijn als iemand me kan helpen. (ik gebruik windows 98).
ALast hartelijk bedankt voor de hulp!!!!!!!!!!!!!
 
je zou eens kunnen proberen om msn te verwijderen en daarna opnieuw te instaleren.
 
ik heb al van alles geprobeert, opnieuw installeren, andere namen, virus scan( die wel virussen gevonden heeft!! maar na het deleten daarvan nog steeds hetzelfde) etc. maar hij blijft hetzelfde aangeven. Ik zit blijkbaar met een uniek probleem :(
 
Misschien is er wat anders aan de hand?
Scannen op spyware: Download hier de gratis versie van Ad-aware, na de installatie eerst updaten door te klikken op het wereldbolletje en scan. Daarnaast kan je nog Spybot installeren (werkt prima naast elkaar), ook gratis. Eveneens eerst updaten alvorens te scannen. Uitleg+download Mocht na gebruik van Ad-aware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan een Hijack This Log, klik-->Helpmij tegen spyware offensief<-- Druk daar op de knop "Reageer op bericht" en post je log.
 
Ik heb problemen met mijn msn/hotmail. Ik heb een virusscanner (mcafee) gebruikt, en ook adaware/spybot, met updates, en niets hielp, telkens krijg ik het bericht wachtwoord en naam onjuist met de code 0x8100303 bij msn en hotmail wil helemaal niet als ik probeer in te loggen. ik heb ook hijack gebruikt, maar ik kan de log niet opslaan, dan geeft hij aan dat ik geen machtiging heb om dit bestand te openen. Wat kan ik nu doen??

alvast bedankt voor de hulp!!
groeten Robert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan