javascript: void(o)

Status
Niet open voor verdere reacties.

robcitroen

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Berichten
292
wordt op diverse pagina's als ik op een link klik niet verder geleid. onderaan verschijnt de boodschap : javascript: void(o). o.a. www.bataviastad.nl
Wie helpt mij???
 
Ik krijg dat onderaan heel even te zien maar ga gewoon door naar de volgende pagina. Welke browser heb je?
 
Ga in Internet Explorer naar Extra, Internet-opties, Beveiliging. Klik op Aangepast niveau en schakel Uitvoeren van scripts in (zie screenshot).
Dat je "java script: void(o)" te zien krijgt is normaal, maar dat er niets gebeurt als je op die link klikt niet.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Guus abc
Ga in Internet Explorer naar Extra, Internet-opties, Beveiliging. Klik op Aangepast niveau en schakel Uitvoeren van scripts in (zie screenshot).
Dat je "java script: void(o)" te zien krijgt is normaal, maar dat er niets gebeurt als je op die link klikt niet.

Guus.

Ik heb het nagekeken; maar dit staat al ingeschakeld
 
java

bij mij hetzelfde staat ook ingeschakeld en toch werkt het niet zelfs op de microsoft pagina voor updates de link zoeken naar updates werkt niet
 
weet niemand raad op de vraag heb het zelfde probleem zeer fustrerend
 
Re: java

Geplaatst door tom40
bij mij hetzelfde staat ook ingeschakeld en toch werkt het niet zelfs op de microsoft pagina voor updates de link zoeken naar updates werkt niet

Meedenkertje: ik kan alleen maar de Windows update uitvoeren als ik de beveiling op standaardniveau zet. (in IE/Extra/Internet-opties, tabje Beveiliging)

Leeg ook je cache: open Internet Explorer. Klik op Extra, en vervolgens op Internet-opties. In het gedeelte "Tijdelijke Internet-bestanden", klik op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen". Klik op OK. Klik op OK om het Internet-opties venster te sluiten.
 
dit heb ik gevonden en bij mij is het opgelost zie bijlage
je moet wel de regel regsvr32 urlmon.dll. typen zonder de slach en de i en de 6 volgende regels ook bv regsvr32 shdocvw.dll ik heb deze 6 regels uitgevoerd en alles werkte terug hoop voor u het zefde
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan