msn werkt niet: onoplosbaar probleem (?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

thairob

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2004
Berichten
21
als ik bij msn wil inloggen geeft hij telkens de foutmelding: gebruikersnaam of wachtwoord onjuist met daaronder de code 0x81000303. Ik heb het volgende geprobeert: andere mailadres invullen, opnieuw installeren, virus scan, ad aware, spybot, hijack, regsvr32 softpub.dll bij uitvoeren ingevuld en wachten.........
Ik neem aan dat dit probleem uniek is en niemand mij helpen kan, maar ik probeer het hier toch maar........

Alvast bedankt,
groeten Robert
 
probeer systeemherstel te doen naar de datum toen msn het nog wel deed.
 
hoe moet je dat precies doen, zo`n systeemherstel?
(sorry, is misschien een domme vraag, maar zoveel weet ik er nou ook niet van :)

bedankt voor je antwoord!
 
systeemherstel staat er niet tussen(Ik heb windows 98)
Groeten Robert
 
systeemherstel kan (helaas) alleen bij windows xp

Heb je trouwens msn al opnieuw geprobeerd te instaleren?
 
ja al zo`n 10 keer, zelfs de franse versie :)
maar dat helpt helaas niet
Groeten Robert
 
Deze oplossings schijnt te werken:

Sluit Messenger, klik Start-> uitvoeren, type in:
regsvr32 softpub.dll, druk op enter
 
Geplaatst door wizzkizz
Deze oplossings schijnt te werken:

Sluit Messenger, klik Start-> uitvoeren, type in:
regsvr32 softpub.dll, druk op enter

Lees nog eens goed het bericht van thairob, daar staat toch echt dat hij dat al geprobeerd heeft.
 
o ja, das waar gezina, maar bij die oude topic werd ik verwezen naar virus/spyware topics, en daar werd ik weer hier naar verwezen en heb ik per ongeluk weer een nieuwe gestart. Alleen kom ik bij beide niet verder :(
 
Geplaatst door Olav


Hoi Thairob,
nee, meer hoef je niet te verwijderen.
Dat MSN niet opstart / connect kan veel meer oorzaken hebben. Daarvoor verwijs ik je naar de messenger sectie van helpmij.nl

Succes,
Olav

Daar heb je gelijk, Olav kon niet weten dat je al een topic had lopen. Ik laat het aan de Mod (heb ik ff gemaild) over wat te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan