Farcry

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pazzie

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2004
Berichten
65
Hoi ik heb een vraag, ik heb een nieuwe computer gekocht en daar zit een 64mb videokaart in en in deze oude zat een 128mb videokaaart ik heb die kaarten omgewisseld en kan nu farcry niet meer opstarten, weten jullie misschien waaraan dat kan liggen?? Lijkt me niet aan het feit dat er nu 64mb inzit en ik wil het dus op beide pcs gaan spelen!!

Met vriendelijke groeten,

Martijn
 
Om wat voor een videokaarten hebben we het hier dan (model)?
 
Kijk eens bij

Programma's/Ubisoft/Farcry/configure FarCry
Wellicht ff wat dingen lager zetten.

Heb je ook laatste drivers van je videokaarten???

Groeten Daan
 
Drivers uninstallen van de oude videokaart, nieuwe kaart erin steken en hiervan de nieuwste drivers installeren.
 
Nieuwe pc dus nu ati radeon 9600se 128 mb eb die andere een nvidia gforce4mx440 64 mb en op die 128mb kaart speelde ik hm altijd sinds vandaag zit er dus een nvidia kaart in, en nu start ie nie meer op!! Ik snap het nie helemaal en alle drivers zijn geupdate!!
 
Heb je wel eerst de oude drivers verwijderd?
 
Ja heb ik gedaan en nu de nieuwste drivers bij nvidia gedownload maar nog steeds hetzelfde probleem.

Wel bedankt voor de moeite iedereen!!!!!!!
 
Heb je al geprobeerd wat er gebeurd als je het spel opnieuw installeert?
 
Nope heb ik nog niet gedaan, ik bewaar de save games dus dat is niet erg maar ik dacht dat doe ik als ik echt niets meer weet, maar denk wel dat ik dat vanavond even ga doen ff kijken wat er dan gebeurt. Dan doet ie het opzeker weer.

Bedankt voor het meedenken!!!
 
ik denk dat het komt omdat die geforce 4 mx gewoon far cry niet aankan. Het is ook geen directx 9 kaart

succes
 
Geplaatst door techie
ik denk dat het komt omdat die geforce 4 mx gewoon far cry niet aankan. Het is ook geen directx 9 kaart

succes

't Is niet ideaal idd om het te spelen met een GF4MX, maar daar ligt 't niet aan. Ik heb net ff op het doosje van mijn FarCry gekeken en minimum is een GF2 met 64 MB...:)
 
Tsja ik ga hm zo installeren opnieuw en ik neem aan dat ie wel loopt hier beneden loopt ie super en nu met nieuwe pc helemaal en goede kaart en boven is oook hele snelle pc moest alleen kaart omwisselen dus ja als er op het doosje staat dat het kan.....ik heb die demo op een regelrechte *** kaart gespeeld en zelfs dat deed ie redelijk hahahaha maar ja ik zie het wel bedankt voor het meedenken iedereen!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan