Volume neemt opnieuw af!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kimmie5

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2004
Berichten
43
Er is iets aan de hand met mijn volume. Van de ene op de andere dag, loopt het volume telkens terug naar 0. Dus heb wel geluid maar slechts een seconde of tien. Dit geldt voor alle programmas die ik gebruik.
Ik dacht dat het opgelost was maar helaas is dit niet zo.. Ik gebruik windows xp en avance AC '97 audio. Wie kan mij helpen??

Gr. Kimmie5
 
Hallo

Mits dit met alle prg's gebeurt , zou ik als meest evidente / snelle oplossing voorstellen om eens andere p.c. luidsprekers te proberen .

Wat bedoel je met : "Ik dacht dat het opgelost was maar helaas is dit niet zo.. "

Peter
 
Nee met de geluidsboxen heeft het niets te maken... Dus nieuwe is zinloos. Het zit hem echt in het stuurprogramma oid... Ik dacht het opgelost te hebben door het verwijderen van een virus dat ik had maar helaas, heeft niet geholpen.
 
en als je een systeemherstel probeerd naar een tijd toen die het wel deed?
en als je probeerd om in apparaatbeheer de installatie van de soundcard ongedaan maakt en dan de pc opnieuw opstart.als het goed is word die opnieuw geinstalleerd.
 
Heb ik allemaal al gedaan maar het wil niet baten:( NOg andere ideeen??
 
Is het met al het geluid of alleen met gedownloade muziekbestanden??? Als het alleen is met gedownloade muziekbestanden dan ligt het daaraan en moet je die opnieuw downloaden
 
Nee het is met alle programma's dus ook als ik windows opstart etc, nergens geluid! ALs ik op het icoontje van volume klik, dan zie ik het telkens teruglopen:(
 
Ik zou zeggen kijk alle kabeltjes nog eens na. Kijk of je geluidskaart goed in zijn sleuf gestoken zit. Installeer hem daarna nog eens helemaal opnieuw en haal de nieuwste drivers van internet. Mocht het probleem blijven dan is waarschijnlijk je geluidskaart niet goed meer
 
Ik heb nog steeds geen geluid, alles opnieuw geinstalleerd, het helpt allemaal niets. Volgens mijn broer kan de geluidskaart niet kapot zijn... Help, wie heeft er nog adviezen, ik kan helemaal geen muziek meer luisteren!

Groetjes Kimmie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan