MP3 prog.

Status
Niet open voor verdere reacties.

pepethedon

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
32
ik heb een vraag, in cafe's zie je vaak van die progs. die alleen mp3's kunnen afspelen. Is er ook een trial van dat prog of een soort gelijk prog. of nog mooier een gratis prog. Ik heb nl. een langzame pc die alleen dienst moet doen als jukebox. En een vriend van mij zei dat ie een x een prog had gezien wat zonder windows of wat dan ook draait. dat zou ideaal zijn
 
Winamp hoor ik erg goeie berichten over..

Zelf gebruik ik Zoom Player.. Dat is een klein programma die ook filmpjes kan afspelen en dat erg snel laadt..


Succes,
Timothy
 
wat in cafes enz vaak gebruikt wordt is bpm studio en ja het is een super programma voor een super prijs ook ;) wel demo beschikbaar http://www.bpmstudio.nl/index2.html

schrik niet van de prijs voor 495 euro is ie van jou :D

voor gewoon thuis gebruik is winamp ook zeer bruikbaar als je alles in playlisten zet kun je daaruit gewoon kiezen wat er gedraait gaat worden en die is gratis ;)
 
Weerd589, lees de huisregels nog even door, je schijnt de volgende regels in ieder geval overgeslagen te hebben:

Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
Naar warez mag je nooit vragen!
Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan