Opnemen heel zachtjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Berichten
26.322
Als ik opneem via een mic klinkt het héél zachtjes. Wat kan ik hieraan doen?

Voor of achter poort maakt geen verschil. Als ik via mn webcam praat dan zit er veel ruis op dus ik wil gewoon mn mic gebruiken.
Zowel de mic in mn monitor als mn headset geven héél zacht geluid.
Heeft altijd gewerkt tot installatie nieuwe hardware.

Volume staat al op 100%.
 
Mic boost opties aanvinken, staat of in multimedia of in de eigenschappen van je mixer.
 
Die staat al aan. Met die 20 DB minder is het helemaal niet te horen.
Overigens is de mic voor; komt helemaal geen geluid door.
 
Ben nu bezig met de wizard geluidshardware (en test) en moet echt in die mic schreeuwen voordat ie me opmerkt :confused:
 
Nieuw

En zoals ik zei; maakt niet uit of ik deze, ander of beelschermmic. gebruik.

Gisteren werkte het nog. Toen kreeg ik vanwege firewall teamspeak niet werkend. Toen die werkte; mic deed niets.
Nu wel iets; maar heel zacht.
 
Kast ff opengemaakt: stekkertjes losgehaald, weer vast en nu luid en duidelijk aan de voorkant.

Wat denk je; gewoon los stekkertje?
 
:mad: ja dus niet

werkt nog steeds niet, was via webcam die nog geselecteerd stond zie ik net
 
Ga eens in je volume settings naar Optie>Eigenschappen>dan opnemen aanvinken en OK
En dan eens wat andere apparaten zachter of uit zetten, of als hier Stereo Mixer bijstaat deze eens veranderen van niveau
Soms zitten deze volume settings elkaar in de weg :confused:
 
:confused: Dus als ik het goed begrijp doet hij het in combinatie met je webcam wel maar in Teamspeak niet ?
 
Nee; mijn webcam gaat via USB en als ik daarmee geluid opneem is het duidelijk. Alleen die is zo sterk dat 'ie alle achtergrond meeneemt, inc. koeling, buiten etc. waardoor ik die liever niet gebruik.

Als ik mics. gebruik van mijn beeldscherm (ingebouwd) of headset dan werkt het wel; alleen erg zacht. Met geluidsrecorder is het dan ook erg zacht.
 
Het is nog steeds niet helemaal in orde.

Als ik de mic plug in en uit doe is hij in het begin héél zacht, daarna wordt ie harder. Maar nu ook, veel zachter dan normaal.
 
:confused: nee kan eigelijk niks meer bedenken, misschien is die mic gewoon stuk en zou je eens een andere moeten proberen
 
CPU, HDD, MOBO, V-card, voeding en dat was het wel zo'n beetje... (kast maar ok)
 
:D Lol das een hele andere computer dus :p

Tja standaard reactie dan maar :rolleyes: zijn de geluidskaart drivers geinstalleerd, heb je bijv onboard geluid, of een aparte geluidskaart en zoja staat je onboard geluid dan nog aan in je Bios
:confused: legio mogelijkheden dus weer waardoor het mis kan zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan