welke files verwijderen na rippen

Status
Niet open voor verdere reacties.

beseda

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2000
Berichten
92
Na het rippen van een DVD met DVD Decrypter heb ik één map op schijf met een aantal bestanden, totaal ruim 7,5 Gb. Zes van deze (vob-)bestanden hebben een gelijke grootte van ruim 1 Gb. Welke van deze bestanden moet ik nu laten vervallen om de hele zaak op een DVD te laten passen?
En op welke wijze moet ik de resterende bestanden dan branden, bv. als DVD-video (maar dan worden automatische een audioi en videomap gecreëerd)?
Beseda
 
als je nu met dvdshrink de bestanden laat lezen dan kan dvdshrink het geheel zo comprimeren dat de waarschijnlijk de hele dvd op 1 dvdr past.

je kunt ook direct de dvd rippen met dvdshrink voor een handleiding zie http://www.helpmij.nl/leden/tazman
 
Hallo Ron,

Gelukt!
Direct rippen met DVD-Shrink had ik al geprobeerd, maar die geeft op het allerlaatst een foutmelding i.v.m. coderingen. Ook DVD-Decrypter heeft het op het einde even moeilijk, maar rondt het dan toch goed af.
Bedankt voor je aanwijzingen.
Ook Smilie bedankt voor je reactie.

Beseda
 
Geen dank ;)

direct rippen met dvdshrink kan inderdaad soms wel eens vage foutmeldingen geven, dan is de optie om je dvd eerst met dvd decrypter naar de hd te zetten en daarna met shrink te werken ideaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan