van avi naar vob files?

Status
Niet open voor verdere reacties.
avi direct naar vob heb ik nog geen goed programma voor gevonden.
wat ik zefl altijd doe is van avi naar mpeg ( dvd geschikte mpeg ) met tmpgencoder en daarna met tmpg dvd author naar vob files zetten.

handleiding is evt te vinden op http://wintips.filmt.nl onder avi / mpeg naar dvd
 
nou hoorde ik van de week dat als je avi files omzet naar mpeg om te branden naar dvd niet zo succes is omdat dan het beeld op dvd soms een sec stil staat klop dit of is dat laari koek?
 
het is eigenlijk best jammer dat je nog geen branders hebt die alles in 1 keer kunnen burnen nu moet je eerst alles omzetten ik hoop dat zulke branders wel in de toekomst komen zou veel makkelijker zijn dan ?
 
Geplaatst door APOCALYPSE
nou hoorde ik van de week dat als je avi files omzet naar mpeg om te branden naar dvd niet zo succes is omdat dan het beeld op dvd soms een sec stil staat klop dit of is dat laari koek?

uhh zo als ik er over denk larie koek ;) heb het een aantal keren gedaan van avi naar dvd en nog geen problemen gehad.
 
zo dacht ik dus ook heb dat overgens gevraagt in een pc store volgens mij zeggen ze maar wat de hele wereld zet mpeg op dvd volgens mij ?:D
 
Heb het hier ook al tig keer gedaan, nooit problemen gehad.

Soms gaat na enige tijd het beeld wel haperen als ik een sticker op de DVD plak, dat doe ik daarom niet meer.
 
Geplaatst door Wim1960
Soms gaat na enige tijd het beeld wel haperen als ik een sticker op de DVD plak, dat doe ik daarom niet meer.

dat kan komen omdat de cd / dvd uit balans raakt door die sticker.
 
dus eerst een avi omzetten naar mpeg en dan naar vob files ok bedankt dan weet ik genoeg bedankt:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan