SKVCD: 2 films+menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

SphiXS

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2002
Berichten
195
Hallo,

Is het mogelijk om 2 films van elk 300mb, op 1 cd te branden (in skvcd formaat) en dan een menu'tje te maken, zodat je kan switchen tussen beide?

Alvast bedankt!
 
Ja dat kan. Kijk eens op onderstaande site misschien staat er wat je zoekt.
 
Geplaatst door natascha26
Ja dat kan. Kijk eens op onderstaande site misschien staat er wat je zoekt.

Misschien staat er wat je zoekt ???? ik neem aan dat je toch wel weet wat er op je eigen website staat.
 
Ik weet heel goed wat er op mijn site staat. Er staat ook wat de topicstarter vraagt, maar ik vind het zo egocentrisch staan om dat te zeggen. Maar ik zal een inhoudsopgave toevoegen van mijn site, misschien makkelijk.

oh ja mijn site:www.freewebs.com/natascha
 

Bijlagen

  • inhoudsopgave website.txt
    572 bytes · Weergaven: 20
Sorry Natsacha ik wil niet l-ullig doen oid hoor maar er is op jouw website niets te vinden over een menu maken voor 2 Skvd op 1 cd te zetten, of ik moet het totaal over het hoofd zien.
 
Bedankt voor de moeite! Alleen kan ik hem net als Tazman niet vinden :eek: Iig niet die specifieke vraag die ik stel :eek: Maar aangezien het jouw site is, zal ik er wel finaal overheen kijken:p
 
Als je gaat kijken onder avi naar mpeg zul je idd niets vinden over 2 skvcd files en dan een menu. Maar in principe gaat het branden en maken van een menu hetzelfde als bij het maken van een dvd, alleen gebruik je dan skvcd files in plaats van dvd files. Je moet dus kijken onder avi naar dvd. Ik zou dan aan de gang gaan met Ulead DVD Workshop of met Ulead DVD Pictureshow. Die laatste is vooral bedoeld voor het maken van slideshows maar kan ook gebruikt worden om meerdere videobestanden op een cd te zetten.
 
Nou speciaal voor iedereen die het niet duidelijk kon vinden heb ik een paragraaf toegevoegd op 'Avi naar Mpeg 2' . Hierin staat welk programma ik zou gebruiken om meerdere mpeg bestanden op 1 schijfje te zetten en er dan ook nog een menu bij te maken
 
Hardstikke bedankt!!!
Nog even een vraagje:
Als ik mijn avi bestanden omzet naar ksvcd met DVD2SVCD dan krijg je dus een cd met allerlei extra submappen, maar een dvdspeler kan dus ook overweg met alleen die .mpg/mpeg?
 
Ja in principe wel. Ik weet niet over wat voor mappen je het nu hebt.

Als ik mijn avis omzet met Tempgenc dan krijg ik 1 mpeg bestand. Pas als ik hem ga branden met Nero komen er 4 mappen op mijn schijfie te staan. Als je het over deze mappen hebt dan klopt dat helemaal en zou je dvd ermee om moeten kunnen gaan.

Maar let er wel even op dat niet iedere dvd speler om kan gaan met svcd en dus ook niet met ksvcd. Zou als ik jou was dat eerst even uitzoeken.

Als het goed is staat er op de eerste pagina van mijn site een link naar een site waar je kunt uitzoeken welke bestanden jouw dvd speler allemaal ondersteund.
 
Ok bedankt!
Mijn dvdspeler speelt svcd en skvcd af, want ik heb al meerdere keren mijn avi's omgezet daarmee. Ik wilde nu alleen twee kortere films omzetten + een menu.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan