samenvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

plloke

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2002
Berichten
126
hallo
ik heb 4 delen van een film en die wil ik op 1 dvd zetten zodat ik ze in 1 keer kan afspellen hoe doe ik dat.
 
Heb je TMPgenc Author of andere auditor software?
In welk fomaat staan je film delen nu, Avi, Mpeg, Vob...?
 
Geplaatst door Withaar
Heb je TMPgenc Author of andere auditor software?
In welk fomaat staan je film delen nu, Avi, Mpeg, Vob...?
het zijn bin bestanden
 
Je zult het Bin bestand eerst moeten omzetten naar een Iso bestand, kijk hier voor meer info
Vervolgens zul je de film bestanden uit de Iso file moeten halen. Gebruik hier voor ISOBUSTER

Meld dan even wat voor een soort file in je Iso file staan.
 
Beantwoord eerst nog even de vraag of je auditor software hebt, anders heeft dit allemaal niet zo veel zin.

N.b. waar het nu om gaat is er achter te komen wat voor een soort files in je Iso file staan.
Open de iso file in Isobuster en kijk er even naar.
 
Geplaatst door Withaar
Beantwoord eerst nog even de vraag of je auditor software hebt, anders heeft dit allemaal niet zo veel zin.

N.b. waar het nu om gaat is er achter te komen wat voor een soort files in je Iso file staan.
Open de iso file in Isobuster en kijk er even naar.
nee ik heb geen auditor software
 
En wat voor een soort bestanden staan er in de Iso file?
 
En in die mappen staan waarschijnlijk wel weer bestanden :)
 
Geplaatst door Withaar
En in die mappen staan waarschijnlijk wel weer bestanden :)
ja dat is zo ext=scandata.dat
mpeg2-avseq01.mpg
segment=nix
svcd=entriesvcd info.vcd lot.vcd psd.vcd search.dat tracks.svd
 
Kan je het mpg bestand afspelen als je er op klikt?

N.b. je had het over 4 bestanden, heb je nog 3 BIN bestanden?

Verder, hoe groot is dit ene mpg bestand?
 
Geplaatst door Withaar
Kan je het mpg bestand afspelen als je er op klikt?

N.b. je had het over 4 bestanden, heb je nog 3 BIN bestanden?

Verder, hoe groot is dit ene mpg bestand?
alle bestanden zijn rond de 714772 in totaal met het een dvd van 2,74 g
 
het bin file wat je hebt is een Svcd die geeft dit soort bestanden/ mappen.

als je deze wilt samenvoegen zul je de bin files uitmoeten pakken en daarna de mpeg files die je vindt in de map mpeg2 ( die avseq01.mpg ) hernoem ze bv naar filmdeel1 , filmdeel2 enz let wel op zet ze of allemaal in een aparte map met uitpakken of doe eerst 1 file die hernoemen en dan de volgende ze hebben namelijk allemaal de zelfde naam in die mpeg2 map (avseq01.mpg)

na het hernoemen en uitpakken kun je ze samenvoegen met tmpgencoder hoe kun je evt lezen op http://wintips.filmt.nl daar staat een handleiding mpeg1 of mpeg2 samenvoegen.

als je in het bezit bent van een dvd brander kun je er ook een echte dvd van maken dan zul je de complete film straks ommoeten zetten naar mpeg dvd geschikt en daarna met bv tmpg dvd author naar dvd files kunnen zetten.
 
Geplaatst door tazman
het bin file wat je hebt is een Svcd die geeft dit soort bestanden/ mappen.

als je deze wilt samenvoegen zul je de bin files uitmoeten pakken en daarna de mpeg files die je vindt in de map mpeg2 ( die avseq01.mpg ) hernoem ze bv naar filmdeel1 , filmdeel2 enz let wel op zet ze of allemaal in een aparte map met uitpakken of doe eerst 1 file die hernoemen en dan de volgende ze hebben namelijk allemaal de zelfde naam in die mpeg2 map (avseq01.mpg)

na het hernoemen en uitpakken kun je ze samenvoegen met tmpgencoder hoe kun je evt lezen op http://wintips.filmt.nl daar staat een handleiding mpeg1 of mpeg2 samenvoegen.

als je in het bezit bent van een dvd brander kun je er ook een echte dvd van maken dan zul je de complete film straks ommoeten zetten naar mpeg dvd geschikt en daarna met bv tmpg dvd author naar dvd files kunnen zetten.
ik ga het proberen.
alvast bedankt voor de moeite die je voor mij hebt genomen.
groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan