Van SD-stick naar Hdd...

Status
Niet open voor verdere reacties.

LEONEHONDA

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 nov 2001
Berichten
1.041
Hoi,ik heb weleens gehoord dat er Hdd's bestaan,extern,waar je rechtstreeks je Secure-Digital kaartje in kan stoppen om je foto's op te dumpen.Lijkt mij erg handig,want dan hoeft m'n laptop niet mee op vakantie om de foto's op te dumpen.

Het liefs (ik weet niet of dat bestaat) heb ik een kleine Hdd qua formaat,die op 230 Volt kan draaien,waar ook nog een lcd schermpje op zit zodat je je foto's even kan bekijken,en/of wissen die niet mooi zijn.

En kan je dan ook die foto's evt indien gewenst in aparte mappen stoppen enzo?

Wie weet wat meer over dit soort apparatuur te vertellen,of mij door te verwijzen naar een site waar ik hier wat meer over aan de weet kan komen?

Groetjes van Leo.
 
Kijk hier eens 20 tot 80 GB...
Bij de Macro schijnen ze ook zo ding te hebben. (Sitecom Media drive CN 604), op de site zelf even zoeken op 'Media drive'
Vindt de prijs eigenlijk nog wel mee vallen...
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Withaar
Kijk hier eens 20 tot 80 GB...
Bij de Macro schijnen ze ook zo ding te hebben. (Sitecom Media drive CN 604), op de site zelf even zoeken op 'Media drive'
Vindt de prijs eigenlijk nog wel mee vallen...

Ben al lid,haha
Nee,maar bedankt voor je tip,lijkt me wel een mooi apparaat,ga ik denk ik wel bestellen,beter dan dat m'n Asus laptop van de zomer zou worden kunnen gejat als ik op vakantie ben in Sicilie !!!
Thanks,

Groet van Leo.
 
Allen bedankt voor de antwoorden,
Ik weet al wat ik ga doen,nl die Sitecom kopen :thumb:
 
Controleer wel even of jou soort memory wordt ondersteund, van de Sitecom was me dat niet helemaal duidelijk.
 
Geplaatst door Withaar
Controleer wel even of jou soort memory wordt ondersteund, van de Sitecom was me dat niet helemaal duidelijk.

Hij ondersteund SD,en dat heb ik :p

Bedankt voor de tip

Leo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan