Vreemd beeld bij film

Status
Niet open voor verdere reacties.

WoordKeuZe

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2004
Berichten
92
Ik heb dus een aantal Anime series, die wou ik weer is een keertje bekijken...

Nu opende ik het met Windows Media Player en ik kreeg één groot groen vlak, hoorde wel het geluid alleen het beeld was niet juist... zelfde was bij DivX... dus ik denk, ik installeer fftjes de nieuwste codecs enzo maar het helpt niet...

wat kan ik nu nog doen?
 
Heb je dit ook met andere films en de andere Anime bestanden??

Het kan namelijk zeer goed dat de download niet goed is.

De groeten,
Mark
 
Groen vlak wijst meestal op het ontbreken van de xVid codec. Heb je die? Kijk anders eens (als het avi-bestanden zijn) met Gspot welke codec(s) deze films nodig hebben.
Let op: zomaar allerlei codecs installeren kan ook problemen geven, vanwege conflicten. Soms is het een goed idee alle codecs die je hebt te verwijderen en dan alléén te installeren wat je nodig hebt.
Je kunt het ook eens proberen met bijv. Ace Codec Pack, waar sommige (maar niet alle) mensen goede ervaringen mee hebben.
 
Hmmm, ik krijg dit met dat Gspotgeval

what's next? :D
 

Bijlagen

  • missingcodec.jpg
    missingcodec.jpg
    69,9 KB · Weergaven: 37
Zeer grote kans dat Realplayer dit bestand (film) wel opent zonder enig gezeur...
Bij het ontbreken van codecs spoort deze ze automatisch op en je zult zien zonder probleem kijken...
 
Divx. 311 alpha heb ik geinstalleerd... daarna op Run Me First geklikt... maar hij doet het nog steeds niet :(

nu ff realplayer uitproberen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan