Niet verder kunnen spoelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kerplunk

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2003
Berichten
115
Ik heb een video..ik denk dat het een avi is...en ik kan tijdens het afspelen niet verder spoelen.
Iemand enig idee hoe ik dit verhelpen kan?
Groeten!
 
Waarmee speel je af? Wel makkelijk om te weten.
 
HEB je 'm feitelijk op de hdd of bekijk je 'm online vanaf een site?

In het laatste geval is de oorzaak gelegen in het feit dat je pc eerst de hele film moet downloaden, alvorens je de vooruitspoelknop kunt gebruiken. (Tijdens het downloaden kun je veelal al wel naar de film kijken)

In het eerste geval zou ik het even niet weten..........
 
Dan is de laatste regel in mijn vorige bericht voor mij helaas nu van toepassing.....
 
ooooh! niet gezien die post!
ik speel af met windows mediaplayer! =) 9.0 enzo..nieuwste ****...
 
Mediaplayer geeft vaker problemen met het afspelen van avi files. Probeer hem eens af te spelen met bv Bsplayer of VLC mediaplayer. Dit zijn hele goeie players vind ik voor het afspelen van avi files. Even zoeken met google voor die proggies of ff mailen.

succes
 
hmm ik ben zojuist een beetje tot de ontdekking gekomen dat het een wmv-file is =/ !
duss....dat is wel raar dan hae...als ik het niet met wmp kan afspelen! iemand een idee?
 
Dan is het waarschijnlijk geen wmv file, maar heeft iemand gewoon de extencie gewijzigd waardoor hij het nu niet meer doet. Wijzig eens de extencie naar avi of mpg en probeer het dan nog eens
 
Jeej! met dat ene programmaatje lukt 't!
Woei! Dan kje wel! Maarrem..enig idee hoe ik >alsnog< extensies kan veranderen? ik heb dat wel eens vaker, ook bijvoorbeeld een .htm omzetten naar een .html enzo...zijn daar proggies voor?
 
Met welk proggie is het nou gelukt???

Veel extensies kun je gewoon veranderen door met de rechtermuis knop op het proggie te drukken en dan naam wijzigen. Dan maak je bv van htm gewoon html en veelal werkt dat gewoon.

Als bv een mp3 echt een mp3 is kun je de extensie niet zomaar op die manier wijzigen, daar zul je dan echt een proggie voor moeten hebben en die zijn er genoeg. Gooi wat je zoekt door Google en je vind er zat.
 
met VLC =) je bent echt geweldig natascha =) dikke kroel voor jou! *kroel*
Ennem..mm..van htm, html maken lukt zo niet meestal, bij mij dan, of ik doe het heel verkeerd, mja..ik doe het meestal via kladblok..openen en dan opslaan als html enzo..het lukt ook wel, maar met een omweg....
nog een keertje; heel heel bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan