printscreen in Media Player

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Berichten
892
Ik wil een still maken (opslaan als JPG) van een film scene die ik gewoon op pause hebt gedrukt in media player...

Maar elke keer als ik op printscreen druk..en het bestandje in word of zo plak en bekijk...zie ik de video niet..aleen een zwart vlak waar de video hoort te zijn..Alles is er...menu van media player etc...alleen de film zelf niet... hoe kan ik dit nou op lossen?

Bedankt.
 
opslaan

mij lukt het in paint en in word (office 2003)
alleen frontpage geeft inderdaad een zwart vlak
 
Je zou het desnoods kunnen plakken in IrfanView

Ik gebruik het zelf niet maar schijnt een heel goed programma te zijn :)
 
Met IrfanView gaat dat denk ik niet zo gauw lukken, met deze tip van Buffy geloof ik wel: BSplayer
 
Met I-View kun je idd niet stills maken maar je kan er toch wel screens in plakken? ik dacht dat dat de bedoeling was.

Maar ja ik zie dat het de vraag steller in het door jouw aangegeven topic geholpen heeft, dat BSPlayer.

Wat zouden we zijn zonder jou :D
 
Een gewone afdruk van een Avi lukt al niet met IrfanView, heeft te maken met refresh-rate van de monitor of zoiets, ben een volkomen nitwit in die dingen :), maar ik heb deze tip qua BSPlayer al meer gelezen dus zal het dan wél werken.

Voor gewone printscreentjes is IrvanView idd een uitstekend programma, ook voor eenvoudige bewerkingen niet te missen!
 
Supported file types:

AIF, ANI/CUR, ASF, AU/SND, AVI, B3D,

van de site van IrfanView :rolleyes:

Zie ik dan iets verkeerd... ben op gebied van extensies ook maar nitwit :p
 
Het gaat specifiek om een printscreen te maken, afspelen met IrfanView is dus wat anders, dat lukt in de regel prima. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan