Wel netwerkverbinding geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

paniekfreak

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2003
Berichten
96
Hallo allemaal

Voordat ik mijn probleem hier neer zet zal ik zeggen dat wat ik wil wel mogelijk is. Alles heeft normaal gewerkt zoals ik dat wil (weet niet meer hoe ik het voorheen in orde kreeg) dus moet dat nu ook kunnen.

Ik heb een Medion Wireless Lan aan mijn pc hangen en die werkt gewoon zoals het hoort. Ik bestanden kopieren via het netwerk van de ene naar de andere pc (kan er ook naar pingen) dus het netwerk is in orde.

Nu heb ik aan mijn pc (op USB aangesloten) een ADSL modem hangen die de internet verbinding regelt. Mijn pc beneden is dus de host en de overige pc's in huis zijn de clients. Vanaf de host kan ik gewoon internetten, maar vanaf de clients lukt me dat niet. :(

Iemand enig idee hoe ik dat wel voor elkaar kan krijgen?
 
nou

Als je dit zou volgen dat moet het werken, ik heb een screenshot gemaakt van de helpfuncitie van windows en daarin wordt goed uitgelegd hoe of wat.

Kijk wat ik heb ingetypt als zoek optie en het resultaat boven mijn cursor is wat ik daarna heb aangeklikt.
grtjs jjw

http://home.tiscali.nl/theplace/screenshot/ScreenShot019.jpg

ik denk dat hij als bijlage to groot was.
 
Mijn internet verbinding staat aangegeven als zijnde gedeeld, maar toch kan ik niet vanaf andere pc's surfen. :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan