Audio niet synchroon met avi.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danz

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2003
Berichten
145
Heb de film ..50 first dates.. gedownload maar is een xvid met mp3 audio.
Als ik vdub opstart en de film inlaad zegt tie kan niet inladen want het heeft een improper vbr audio encoding in the source en zegt dus dat ik er een cbr van moet maken. Of accepteren met skew van 6000-7000 ms.

Dacht het niet :p

Nou dan rip ik eerst dus de wav uit de avi en rip de video zonder geluid zodat ik die samen kan voegen in Tmpgenc.
Start dan tempgenc en doorloop de wizard voor de 16:9 pal en selecteer los de audio en de avi om samen te voegen.
Die samengevoegd en gekeken of tie synchroon loopt.. nee dus :s..

iemand een oplossing om dit op te kunnen lossen ?
 
Een mp3 geluid opslaan als wav moet op een bepaalde manier.
Staat op de site van Tazman, heb er een txt bestand van gemaakt kun je het zo lezen staat in de bijlage.

Als je het op die manier doet moet het goed gaan.

succes
 

Bijlagen

  • geluidproblemen tempgenc.txt
    2,4 KB · Weergaven: 27
Kewl dankje Natascha had deze nog niet van tazman andere wel en ook zijn pagina maar ik heb zoveel gezocht en bewaard dat ik door de woorden de tekst niet meer ziet ;)

Ik zal het eens goed lezen. :thumb:
 
Heel erg moeilijk is het niet. Er staat heel makkelijk omschreven hoe je je instellingen moet hebben. Als je die instellingen goed hebt staan, dan krijg je geloof ik een bestand van ruim 1 gb, je geluid wordt namelijk gedecompressd zoals ze dat noemen. Hierdoor kan een prog als Tempgenc het beter herkennen en bijvoegen en loopt het vaak ook beter.
Ik zou zeggen succes, voor verdere vragen zou ik zeggen kom terug op het forum of stuur een mail
 
Heb geprobeerd wat er staat maar gaat niet :( begint over niet de juiste codecs voor geluid maar het geeft niet heb nu een programmaatje waarmee je handmatig de audio kan synchroniseren :thumb: :thumb:

Werkt perfect..

Yaai
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan