dvd maestro probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

heula

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2000
Berichten
225
Weet iemand wat de maximale bitrate is die dvd maestro aan kan.
Ik heb sinds kort de nieuwe versie van tmpgenc 3.0 Xpress en daarmee kun je bestanden maken van 9200 kbps en met deze bitrate loopt maestro tijdens het fabriceren van de dvd vast.

In de oude versie van tmpgenc was de maximale bitrate 8000 kbps en dat gaat wel in maestro.

Als ik dus weet wat meastro aan kan dan kan de bitrate daar op instellen.
 
Heb even voor je gezocht maar vond een hoop troep, vond wel: http://17.254.4.133/products/DVDMaestro/Specifications.html
Maar ook daar heb je niet veel aan.

heb wel iets gelezen over tmpgenc en dat mensen soms moeilijkheden hebben met compatibiliteit tussen de 2 programma's.

Dacht zelf trouwens dat meestal als max een birate van 9000 kbps gebruikt werd, maar ik kan het mis hebben
 
Het probleem is opgelost.
Er zat een foutje in mijn maestro project.

Maestro kan dus gewoon bestanden van 9200 kbps aan.

:thumb:
 
Wat ik heb gedaan is heel simpel, namelijk het hele project opnieuw gemaakt. Bestanden opnieuw geimporteerd
Menu's opnieuw gemaakt en toen werkte het wel.

Wat ik daarvoor heb gedaan was alle bestanden opnieuw omgezet van avi naar m2v en deze over de oude bestanden heen geschreven. Als je dan het bestaande maestro project opent gaat deze alle eerder geimporteerde bestanden
opnieuw importeren en ik vermoed dat deze bestanden dan op de tijdlijn niet meer klopte.

Ik hoop dat je hier wat mee kan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan