Mydvd 4.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

DENNIS90

Banned
Lid geworden
8 sep 2001
Berichten
5.190
Hallo

Ik heb mydvd 4.0 gekregen bij mijn dvd brander, maar ik kan geen video bestand van 1.46 GB op dvd branden branden hij komt steets met de melding de video is groter dan de buffer, hoe kan ik dit oplossen.

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
hoeveel vrije ruimte heb je nog op je harde schijf over ??
reken er op dat de meeste programma's via een temp map werken en dat je dus minimaal 5 gb vrij moet hebben om een complete dvd te branden.
 
In mydvd heb ik de map aangepast waar hij het opslaat dus niet meer in de temp map, maar ik heb op mijn HD waar windows op staat nog 16 GB over.
 
sorry ken mydvd verder niet maar was ff een brainwave de meeste programma's gaan vaak moeilijk doen met weinig ruimte.
 
Waarschijnlijk is het een optie die je even moet aanpassen. Bij nero kun je ook het formaat een beetje aanpassen, misschien dat je dus even in je opties moet gaan snuffelen
 
Geplaatst door natascha26
Voldoe je wel aan de systeemvereisten??

Ja dat wel gelukkig:) Ik gebruik mydvd omdat ze zeggen als je hiermee brand werk het op elke dvd speler, dat is bij nero niet zo:confused:
 
Dat is waar Nero is niet voor elke dvd speler het juiste brandprogramma, maar ja dat moet dan van mydvd nog maar blijken.

Gelukkig voldoe je aan de systeemvereisten dan.
Alle opties heb je ook helemaal na gelopen??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan