mp3 branden met dvd brander

Status
Niet open voor verdere reacties.

blackpanther181

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jun 2004
Berichten
3
Hoi,Ik probeer dus via nero mp3 een dvd te branden waar ongeveer 100 liedjes op kunnen en tijdens het branden krijg ik een melding no burning phase en als hij klaar is probeer ik hem af te spelen in de dvd brander,maar hij pakt hem niet en het is net een nieuwe dvd speler die alles zal moeten afspelen en ik brand nog met dvd+r ben er nog niet zo goed in.Moet ik
hem ook anders instellen mischien en hoe dan.

groetjes
blackpanther
 
Ik weet niet of het kan met een dvd. Alleszins is het vrij makkelijk om muziek te branden met MediaPlayer. Die zet mp3 om in cda. cda kan afgespeeld worden op alle media. Nogmaals, ik weet niet of het kan met een dvd (betwijfel het).
 
Een mp3 cd maken op een dvd is ook heel makkelijk. Je start de wizard van nero, hier klik je een dat je een DATADVD wilt maken, let hierop dat hij niet staat op DATACDROM, want dan kom je ruimte te kort.

Bij een datadvd is het dan gewoon een kwestie van je mp3tjes naar de linkerkant te slepen. Als je je mp3's in mapjes hebt opgeslagen kun je ook gewoon die mappen naar links slepen. Daarna branden en dan moet hij het doen.

Zorg er trouwens ook voor dat jou Neroversie wel dvd kan branden. Bekijk dat even en als hij dat niet kan download dan de Nero Mpeg2 plugin. Als je Nero 6 gebruikt heb je dit probleem niet en kun je gewoon het bovenstaande uitvoeren.

Zorg wel dat je Nero burningrom start en niet Nero express


Voor een uitleg voor het maken van muziekcd's kun je ook kijken op www.freewebs.com/natascha. Staat op de eerste pagina (home) Staat uitgelegd met de cdrom functie maar voor de rest gaat het precies hetzelfde.

Succes !!!
 
bedankt

Hoi,

Hartelijk bedankt voor jullie hulp met het branden van een dvd.

Groetjes,
blackpanther:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan