Verzenden van foto's naar internet - lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

lieza224

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jun 2004
Berichten
4
Hallo... wie kan mij helpen....

Ik zit helemaal vast...en wordt er frustie van....

Ik verzende regelmatig foto's (jgp's) via mijn fotomap naar de server op het internet voor het opmaken van advertenties.
Tot een paar dagen geleden...
Momenteel kan ik GEEN foto's meer uploaden... heb hiervoor mijn provider al gebeld maar komt niet met concrete antwoorden behalve het uitzetten van de virusscanner en firewall.
De statusbalk op mijn window XP loopt tot halverwege en houdt dan op...

HELP !!!
 
Welkom op helpmij.

Welke windows versie?
Met welke software upload je foto's?
Krijg je een foutmelding?

Heb je nog voldoende ruimte op de server?
Heb je een data-limit overschreden?

Heb je al eens een virus scan / spyware scan gedaan?
Kan zijn dat de server een virus onrdekt, en je data blokkeerd.

Kun je vanaf een andere pc wel naar dezelfde server uploaden?
 
Welkom op helpmij. - Dank je, ik hoop met jouw/ jullie hulp dit probleem op te kunnen lossen...

Welke windows versie?
A: Windows XP

Met welke software upload je foto's?
A: Met Kodak easyshare maak ik de foto's. Via de website veiling plaats ik de foto's erop (geen externe appl.)

Krijg je een foutmelding?
A: nee, geen enkele foutmelding niet van website of van pc-systeem, statusbalk windows blijft gewoon hangen....

Heb je nog voldoende ruimte op de server?
A: geen idee, weet niet waar ik deze info moet zoeken/vinden.

Heb je een data-limit overschreden?
A: geen idee, weet niet waar ik deze info moet zoeken/vinden.

Heb je al eens een virus scan / spyware scan gedaan?
A: heb circa 3 weken geleden sasserworm op pc gehad... dmv updaten van window via website is probleem opgelost (!??) Note: zowel vooraf als nadien is uploaden van foto's (jpg) geen probleem geweest tot enkele dagen geleden. Na sasserworm eAnthologie en spamblokker erop gezet.. bij ondekken van upload probleem eAnthologie en spamblokker weer eraf gehaald....
Bij ondekking van upload probleem heb ik alle externe applicaties (games/fun) +adsl modem + wanadoo ontkoppeld van pc en weer opnieuw geinstalleerd - alles werkt goed behalve uploaden....

Kan zijn dat de server een virus onrdekt, en je data blokkeerd.
A: Server is via Wanadoo/verbinding via ADSL - weet niet of server virus heeft ondekt en data blokkeerd - hoe kom ik hier achter en hoe deblokkeerd ik dit ??

Kun je vanaf een andere pc wel naar dezelfde server
A: geen idee heb maar 1 pc.
Ontvangen/opzoeken van elk willekeurige site is geen probleem - verzenden via website mailbox is wel erg traag of lukt niet - ontvangen van mails geen probleem

graag je expertice....HELP...!!
Groet,
 
BIJLAGE melding op mailbox

Paul,

onderstaande tekst krijg ik bij foutmelding op mijn mailaccount misschien dat het iets toevoegt ....

A time-out occurred while communicating with the server. Subject '...................................', Account: 'pop.wanadoo.nl', Server: 'smtp.wanadoo.nl', Protocol: SMTP, Port: 25, Secure(SSL): No, Error Number: 0x800CCC19

HELP PLEASE !!

Groet,
Tanja
 
BIJLAGE melding op mailbox

Paul,

onderstaande tekst krijg ik bij foutmelding op mijn mailaccount misschien dat het iets toevoegt ....

A time-out occurred while communicating with the server. Subject '...................................', Account: 'pop.wanadoo.nl', Server: 'smtp.wanadoo.nl', Protocol: SMTP, Port: 25, Secure(SSL): No, Error Number: 0x800CCC19

HELP PLEASE !!

Groet,
Tanja
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan