DivX >>> VCD of DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

anja8888

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2003
Berichten
153
Hallo,

Graag wil ik een film die momenteel op divx staat omzetten naar DVD en anders naar VCD.
Ik heb wel het programma TPMG encoder >>kan het hier eventueel mee of weten jullie een ander programma'tje wat ik eventueel kan downloaden via internet?

zenks!
 
Werkt heel erg gemakkelijk met TMPGenc. Zorg er gewoon voor dat de wizard aan staat en binnen een paar muisklikken is ie bezig (zo tussen de 2 en 4 uur) met het omzetten naar (mijn ervaring) VCD.

Als je een DVD wilt rippen en je hebt een DVD brander kun je het beste DVD Shrink gebruiken. Wil je een DVD rippen naar VCD of SVCD dan kun je het beste (is ook mijn ervaring ondertussen) het beste DVDx 2.2 gebruiken...werkt als de brandweer!
 
Ik heb TMPGEnc ver beta 12a ( 011.20.98) Dat is de gratis downloadversie.
Ik kan geen wizard ontdekken??

Ik hoor het wel weer!

grz Anja.
 
Tazman>>>ik krijg deze mededeling???:


U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken.
U bent mogelijk niet gemachtigd om deze map of pagina met de aangeleverde referenties te bekijken.

--------------------------------------------------------------------------------

Als u denkt dat u deze map of pagina zou moeten kunnen bekijken, kunt u proberen contact op te nemen met de website via een e-mailadres of eventueel een telefoonnummer op de introductiepagina download.pegasys-inc.com.

Klik op Zoeken als u naar andere informatie op het Internet wilt zoeken.





HTTP-fout 403 - Verboden
Internet Explorer

Heb je misschien een andere link?
 
Ok, Open Tempenc, klik file aan en ga dan naar project wizard! Als het goed is komt ie dan elke keer naar voren als je een DivX/Avi over wil zetten naar Mpeg.
 
Geplaatst door anja8888
Tazman>>>ik krijg deze mededeling???:


U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken.
U bent mogelijk niet gemachtigd om deze map of pagina met de aangeleverde referenties te bekijken.

--------------------------------------------------------------------------------

Als u denkt dat u deze map of pagina zou moeten kunnen bekijken, kunt u proberen contact op te nemen met de website via een e-mailadres of eventueel een telefoonnummer op de introductiepagina download.pegasys-inc.com.

Klik op Zoeken als u naar andere informatie op het Internet wilt zoeken.





HTTP-fout 403 - Verboden
Internet Explorer

Heb je misschien een andere link?

Die link doet et hier gewoon.
 
Oepsie!! Het is gelukt hoor !
Rare manier van downloaden, ik kreeg een wit scherm en toen ineens, na een paar minuutjes, was het programma er al....ben ik niet zo gewend.
Maar het belangrijkste: ik heb het programma en ga het dus morgen uitproberen op die film.

Zenks allemaal en Taz: ;) special zenks!

groetjes,Anja.

als het gelukt is dan horen jullie het zeker!
 
ik weet niet hoe snel jouw verbinding is maar dat zou kunnen verklaren waarom hij eerst een wit scherm geeft het is een directe link naar het file.
 
Mijn snelheid ,eeeh die van mijn modem dan is :D : 115,2kbps.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan