zelf muziek maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windows98Anna

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2004
Berichten
20
Ken er iemand een programma of zo om zelf muziek te make op je pc. Ik wil namelijk zelf zingen,maar heb de muziek niet.Dus zou ik willen een programma downloaden om muziek te maken.
Bestaat er zoiets?
 
Misschien komt adobe audition in de buurt van wat je zoekt, is wel erg duur denk ik, nadeeltje dus.
Is trouwens ook het enige proggie die ik ken op dit gebied, zelf nog nooit mee gewerkt...
 
om wat voor muziek gaat het?

klassiek/rap/rnb/house...
 
Geplaatst door Windows98Anna
Ken er iemand een programma of zo om zelf muziek te make op je pc. Ik wil namelijk zelf zingen,maar heb de muziek niet.Dus zou ik willen een programma downloaden om muziek te maken.
Bestaat er zoiets?

Wil je echt zelf gaan componeren of wil je gewoon meezingen met bestaande liedjes? In het laatste geval zou je natuurlijk aan karaoke-versies van bestaande nummers kunnen denken. Wil je gaan componeren dan ligt het aanzienlijk ingewikkelder.
Met het programma music maker (van bovenstaande link) kun
je niet echt goed muziek schrijven, het is meer bedoeld om samples aan elkaar te plakken en te mixen.
Vroeger bestond er ook een programma genaamd 'Band in a box' , daarmee kon je een soort achtergrondmuziek maken op basis van akkoorden. Misschien bestaat dat nog.

Poekie

[edit] Band in a box bestaat idd nog http://www.pgmusic.com/bandbox.htm , maar is ook niet gratis. Wel kun je een demootje downloaden. [edit]
 
Laatst bewerkt:
Voor muziek kan je Reason downloaden.. goed beatprogramma waar je ook eventueel drumcomputer en alles op aan kan sluiten (gaat je wel heel wat kosten :))

Adobe Audition is een heel goed opneem programma


www.mp3.com kan je legaal ook beats downloaden en dan et audition opnemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan